اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان:
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت : اولویت ما توسعه زیرساخت های ورزش استان باتکیه بر اعتبارات بسیار خوبی است که در بخش عمرانی به ورزش استان تعلق گرفته است.
افشین حیدری روز سه شنبه در مراسم تودیع رییس بسیج ورزشکاران خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: سپاه خوزستان کارهای بسیار ارزشمندی درحوزه های مختلف به ویژه محرومیت زدایی مثلا در منطقه محروم 'عین 2' اهواز انجام داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: امادگی داریم با مشارکت سپاه استان پروژه های عمرانی و ورزشی را در مناطق دور افتاده و حاشیه نشین استان آغاز کنیم و تجهیزات و امکانات ورزشی لازم را در اختیار این مناطق قرار دهیم.

وی گفت: در چند روز آینده نیز مراسم اهدای امکانات و تجهیزات ورزشی به مدارس مناطق 'عین دو' و 'ملاشیه' برگزار می شود.

وی از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: در این سفر سالن 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی اندیمشک همزمان با مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی افتتاح می شود.

حیدری گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش استان، میزبان رقابت های انتخابی المپیک 2020 (جام فجر) در اهواز هستیم که افتخاری بزرگ برای ورزش وزنه برداری استان و کشور به شمار می رود لذا تمام تلاش خود را انجام می دهیم که این رقابت ها به بهترین نحو برگزار شود.

وی گفت: در 2 سال گذشته استان خوزستان به عنوان برترین اداره کل ورزش و جوانان کشور شناخته شد، لازمه این موفقیت، فعالیت و تلاش های مستمر هیات های ورزشی استان و شهرستان هاست و تلاش می کنیم برای سومین سال متوالی این عنوان را کسب کنیم.

حیدری افزود: در اسفندماه امسال عملیات اجرایی ورزشگاه ماهشهر با اعتبار یک هزار میلیارد ریال آغاز می شود؛ ساخت دهکده المپیک بسیار مجهز اروند نیز با اعتبار یک هزار و 600 میلیارد ریال در ابتدای سال آینده شروع می شود .

وی به ایجاد 60 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: این زمین ها در کنار پروژه های ورزشی دیگر تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

دراین برنامه وی ضمن تقدیر از زحمتهای محمد فرهادزاده رییس سابق بسیج ورزشکاران استان، رضا باقری را به عنوان جانشین وی معرفی کرد. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار