اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
استاندار خوزستان برای بیان میزان بیکاری در خوزستان دست به دامن اسپانیا شد و مثالی از این کشور در رابطه با بیکاری بیان کرد.
شوشان : استاندار خوزستان برای بیان میزان بیکاری در خوزستان دست به دامن اسپانیا شد و مثالی از این کشور در رابطه با بیکاری بیان کرد. وی گفت : از زمانی که اوضاع اقتصادی در جهان رو به رکود رفت نرخ بیکاری در اسپانیا به 12 درصد رسید، چراکه 80 درصد درآمد این کشور از طریق گردشگری است و حال که گردشگری افت کرده، آمار بیکاری بالا رفته است. وی ادامه داد: مانند این است که وضع مالی مردم ایران بد شود و نتوانند به مسافرت شمال و مشهد بروند و افراد بسیاری که شغلشان وابسته به وجود مسافران است بیکار می‌شوند.

به گزارش شوشان ، حجازی در ادامه به آمارهای غلطی که در یک سایت در زمینه اعلام نرخ بیکاری درج شده بود اشاره کرد و ادامه داد: سیاه‌نمایی، خراب کردن و پائین آوردن سطح استان تأثیری در قضیه ندارد و ملاک آماری است که از مرکز آمار خارج می‌شود. استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در بعضی از رسانه‌ها رشد اقتصادی را منفی بیان کرده‌اند در حالی که ممکن است رشد اقتصادی به صفر برسد اما منفی بودن آن اشتباه است.

وی عنوان کرد: اگر شغل رایج در منطقه‌ای کشاورزی باشد برای ارائه آمار بیکاری و اشتغال باید فصول بیکاری، زمان درو و تمام این مفاهیم را لحاظ کرد و اگر مشاغل رایج در جامعه و منطقه‌ای، مشاغل صنعتی باشد شرایط آن را هم باید لحاظ کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار