اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
مدیر اداری و مالی شرکت ماگما در گفتگو با شوشان:
مدیر اداری و مالی شرکت فنی و ساختمانی ماگما گفت: پروژه پل ولایت شرق اهواز تا بیست روز دیگر به بهره‌برداری نهایی می رسد.

الهه ذلقی در گفتگو با شوشان با اشاره به اخبار منتشر شده پیرامون پل ولایت شرق اهواز، اظهار کرد: دیواره‌های پل ولایت هیچ مشکلی ندارند و تا بیست روز دیگر جهت بهره‌برداری نهایی به شهرداری اهواز تحویل داده می شود.

وی افزود: پروژه پل ولایت از سال 1390 آغاز شده که به دلایل مختلفی همچون معارضین ساخت و ساز در آن محدود که تابع سپاه پاسداران بوده، اتمام آن را به کندی قرار داده است.

مدیر اداری و مالی شرکت ساختمانی ماگما با تکذیب خبر پرداخت نشدن حقوق معوقه 100 کارگر این مجموعه، گفت: شرکت فنی و ساختمانی ماگما، جمعاً 37 کارگر داشته که بدلیل نداشتن دریافتی از سوی عمران شهری و کاهش نقدینگی شهرداری اهواز از شهریور سال جاری تاکنون حقوق دریافت نکرده‌اند و کارفرما قول پرداخت صورت وضعیت این شرکت را داده است. 

وی بیان کرد: خبرهای منتشر شده در مورد دیواره‌های پل ولایت شرق اهواز جعلی و کذب بوده، هم اکنون این پروژه بصورت آزمایشی در حال بهره برداری است و پیش بینی می شود تا بیست روز دیگر این پروژه به کارفرما تحویل داده خواهد شد. 

ذلقی در پایان با اشاره به توانایی این پروژه در کاهش میزان ترافیک شهری اهواز، خاطر نشان کرد: پروژه پل ولایت شرق اهواز با 19 میلیارد تومان در این هفت سال توانست به خوبی گام بلندی بردارد، در حالی که این رقم برای اتمام چنین پروژه عظیمی در وضعیت اقتصادی کنونی، ناچیز است. 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار