اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز:
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: باید برای رفع خلا های فرهنگی در شهر تلاش کنیم.

نشست مشترک روسای امور ارتباطات مناطق هشتگانه شهرداری اهواز و  معاونین فرهنگی اجتماعی ورزشی با هدف هماهنگی پیرامون برگزاری هر چه بهتر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: دهه فجر امسال ویژگی های خاصی دارد. اولین ویژگی آن تقارن این ایام با ایام فاطمیه است. مساله بعدی چهلمین سالگرد تولد انقلاب است و این ها حال و هوای خاصی به دهه فجر امسال می دهد.

فرزین حاتمی کاکش ادامه داد:  امسال با تاکیدات شهردار اهواز 400 برنامه مختلف و متنوع در این ایام پیش بینی شده است که در نوع خود بی سابقه است. اجرای باکیفیت این حجم بالا، نیازمند هماهنگی بیشتر بین دو مجموعه اداره کل ارتباطات و معاونت فرهنگی است. از این رو پیشنهاد می شود کمیته مشترکی در این خصوص تشکیل شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز افزود: شهرداری ها دیگر صرفاً کارکرد خدماتی ندارند، بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری، دامنه خدمت رسانی شهرداری به حوزه فرهنگی نیز گسترش یافته است و بخش عمده ای از فعالیتهای فرهنگی در حوزه های مختلف به عهده شهرداری است و شهرداری از ارگانهایی است که پای کار است.

این مقام مسئول ادامه داد: مجموعه های اداره ارتباطات و فرهنگی، بازوان اجرایی شهردار اهواز در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... هستند.

حاتمی کاکش در خصوص هدف از اجرای این جلسه اذعان کرد: هدف از تشکیل این گونه جلسات رسیدن به الگویی جهت هم افزایی بیشتر بین دو مجموعه ارتباطات و فرهنگی شهرداری اهواز است. الگویی که نه تنها در آن تقابل و تضادی وجود ندارد، بلکه با وحدت و مشارکت بیشتر ضمن برطرف کردن نقاط ضعف، کارایی دو مجموعه بالا می رود. ما دو بال شهردار در این زمینه هستیم و باید در عین حفظ هویت سازمانی و استقلال خود، همدیگر را تقویت کرده و نقاط ضعف هم را پوشش دهیم.

این مقام مسئول تشریح کرد: ما به عنوان مجموعه اداره ارتباطات و امور بین الملل در راستای اهداف سازمانی خود در جهت شفاف سازی و اطلاع رسانی صادقانه در حوزه های مختلف شهرداری کوشیده ایم و انعکاس فعالیتهای فرهنگی نیز بخشی از کارکرد ماست.

وی ادامه داد: ما نقاط قوت را برای افکار عمومی بیان کرده و برای برطرف کردن نقاط ضعف پیگیری لازم را انجام می دهیم. قطعا هر چه بهتر در این مسیر عمل کنیم، بیشتر می توانیم اعتماد شهروندان را بدست آوریم و هر چه اعتماد شهروندان بیشتر جلب شود، آنها بیشتر در اداره شهر مشارکت می کنند و این آغاز تحول بنیادی در شهر است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز افزود: شهر اهواز خلاهای زیادی در حوزه فرهنگ شهروندی دارد. وقتی شهروند ما مطالبه گری را به شکل صحیحش نداند، اسیر جوسازی ها می شود، احساس تبعیض کاذب می کند و پدیده های ناهنجاری همچون وندالیسم و... در شهر مشاهده می شود. بنابراین کارهای بزرگی برای رفع این خلاها باید انجام شود.

همچنین در این جلسه سراج معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز ضمن خوش آمدگویی به مجموعه روسا و مدیران اداره کل ارتباطات و امور بین الملل در ستاد و مناطق هشتگانه ابراز امیدواری کرد این گونه جلسات هماهنگی هر چه بیشتر و کاربردی تر تشکیل شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
داودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
comment
0
0
comment سلام لطفا اینگونه جلساتی که هیچ خروجی و مصوبه ای برای انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی دراهوازندارند پوشش ندهید واقعا وظایف شهرداری در حوزه فرهنگی تا کنون چه بوده است .چندین دستگاه فرهنگی چه اقداماتی انجام دادند توصیه میکنم اگر خظ مشی ندارند سرمشق ار شهرهای بزرگ بگیرند ...فقط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار