اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
معاون فرماندار شوشتر در جلسه شورای اداری:
خرید کالاهای مصرفی از شهرستان، باعث گردش مالی در منطقه و کمک به شرایط اقتصادی مردم می شود.
شوشان: معاون فرماندار شوشتر ضمن گلایه از برخی رفتارها در بین خبرنگاران این شهرستان گفت: متاسفانه برخی از خبرنگاران عزیز مسئولین را مورد هجمه ها و تخریب های غیرمنصفانه قرار می دهند و فضای یاس و ناامیدی را به شکلی که اصلاً وجود ندارد نشان می دهند.


محمدحسن کجبافی اظهار داشت: در موضوع بارندگی های چند روز اخیر که باعث ایجاد سیلاب گردید، با توجه به تلاش های بی وقفه مسئولین و مدیریت فرماندار محترم حتی یک قطره آب از سیل بندهای منطقه شعیبیه نفوذ نکرد و هیچ روستایی دچار سیل گرفتگی نشد. اما برخی خبرنگاران با مقاصد خاص به طور نمونه روستای یذاب را درگیر سیلاب اعلام کردند درحالیکه خودمان همان لحظه در آنجا بودیم و هیچ مشکلی هم نبود.

وی در بخشی دیگر از این جلسه نیز تاکید کرد: از ادارات می خواهیم و انتظار داریم نسبت به مسئله بانوان توجه و دقت بیشتری داشته باشند و از این ظرفیت عمده بهره کافی ببرند. چرا که بانوان بیش از نیمی از جمعیت فعال جامعه ما را تشکیل می دهند و مطمئناً، نقش به سزایی در اعتلای جامعه خواهند داشت.

کجلافی همچنین گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و اشتغال موجود در جامعه، مدیران تلاش کنند کالاهای موردنیاز و مصرفی خود را از شهرستان و نهایتاً استان تهیه نمایند. چون باعث گردش مالی در منطقه و کمک به شرایط اقتصادی مردم شهرستان می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار