اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه تولیدکنندگان تنها به مصرف کننده داخلی اکتفا نکنند، گفت: یک واحد تولیدی زمانی می‌تواند تداوم تولید و تولید مستمر داشته باشد که علاوه بر بازار مصرف داخلی یک بازار خارجی و دومی نیز برای خود در نظر بگیرد.

امیرحسین نظری با اشاره لزوم توجه تولیدکنندگان به بحث صادرات و حضور در بازارهای جدید اظهار کرد: صادرات رکن بسیار اساسی در چرخه تولید است و تولیدکنندگان باید به مساله صادرات به عنوان یک موضوع اساسی نگاه کنند.

وی افزود: یک واحد تولیدی زمانی می‌تواند به تولید خود ادامه دهد و به عبارتی تداوم تولید و تولید مستمر داشته باشد که علاوه بر بازار مصرف داخلی یک بازار خارجی و ثانویه نیز برای خود در نظر بگیرد و تنها به مصرف و بازار داخلی اکتفا نکند .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بازارهای تجارتی بسیار مناسبی در همسایگی استان خوزستان وجود دارد و در این زمینه می‌توان با توجه به اهمیت مبحث صادرات محور بودن تولیدات، جهش خوبی را در رونق تولید ایجاد و زمینه را برای رشد واحدهای صنعتی فراهم کرد.

نظری با بیان اینکه توجه به بحث صادرات محور بودن تولیدات زمینه‌ای را برای واحدهای صنعتی فراهم می‌کند تا دیگر دچار مشکل نشوند، خاطرنشان کرد: اکنون زمان رقابت است و تولیدکنندگان باید به تولید رقابتی بپردازند و علاوه بر بازارهای داخلی شرایطی را برای حضور خود در بازارهای ثانویه نیز فراهم کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار