شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱

شوشان: مدیر كل امور شهری استانداری خوزستان گفت: سال گذشته 30 درصد بودجه عمرانی خوزستان به منظور ارتقاء شاخص های بهداشتی استان هزینه شد.

به گزارش شوشان و به نقل از ایرنا ، شاپور رستمی اظهار داشت: سال گذشته با تاكید استاندار خوزستان 30 درصد بودجه عمرانی استان بالغ بر 350 میلیارد ریال به منظور ارتقاء بهداشت استان هزینه شد و كارهای بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام گرفت.

وی با اشاره به بحث جمع آوری نخاله ها در سطح شهر های استان افزود: 64 دستگاه ماشین آلات جمع اوری نخاله به ظرفیت این ناوگان در شهرداری ها در سطح استان افزوده شد تا جمع آوری نخاله ها در سطح شهرستان ها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی همچنین با اشاره به بحث احداث سرویس های بهداشتی در سطح استان افزود: در ورودی شهرهای استان خوزستان 300 چشمه سرویس بهداشتی در 100 نقطه احداث شد.

رستمی میزان سرانه فضای سبز برای هر فرد در استان خوزستان را 49/11 متر مربع عنوان كرد و افزود: این رقم در سال گذشته به 12 متر مربع برای هر نفر افزایش یافت و امسال نیز به این میزان سرانه یك متر افزوده می شود.

مدیر كل امور شهری استانداری خوزستان با بیان اینكه چهار روز در چهار فصل سال در استان به عنوان روزهای نمادین پاكسازی عمومی نام گذاری شده است افزود: در این روزها شهرداری با همكاری مردم به پاكسازی ونظافت شهرهای استان مشغول می شوند و این مهم در ایجاد فرهنگ همكاری برای داشتن شهری پاكیزه در بین مردم بسیار تاثیر گذار است.

این مقام مسوول بیان داشت: مهم ترین اصل در برگزاری این روزهای نمادین همكاری و همیاری مردم است در غیر این صورت امكان داشتن شهری پاكیزه غیر ممكن است و امسال نیز از مردم انتظار همكاری بیشتری در این ایام داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار