اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
نمایشگاه گروهی آثار نقاشی هنرمندان ایذه به همت واحد تجسمی حوزه هنری خوزستان در گالری افسانه اشراق اهواز برپا است.
رییس حوزه هنری خوزستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه گروهی آثار نقاشی هنرمندان آموزشگاه تجسمی عارف ایذه گفت: خوشبختانه در این نمایشگاه آثار خوبی به نمایش گذاشته شده. اگرچه برخی هنرمندان اولین تجربه حضور در نمایشگاه را دارند ولی کارهای قابل قبولی را ارائه داده‌اند. 
  
حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی  با دعوت از مردم برای بازدید از این نمایشگاه افزود: جوانان، نوجوانان و کودکان می‌توانند الگوها و ایده‌های خوبی را از این نمایشگاه بردارند. 
  
وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم گالری افسانه اشراق حوزه هنری استان را مرکزی برپایی نمایشگاه‌های متعدد از هنرمندان گمنام و خلاق استان قرار دهیم و اضافه کرد: هنرمندان دیگر شهرهای استان هم در صورت تمایل می‌توانند آثار خود را در گالری اشراق به نمایش بگذارند تا مردم از آثار ارزشمند هنری آنها بهره مند شوند و این فضای هنری همواره در جریان باشد. 
  
همچنین مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هدف از برپایی این نمایشگاه را اهمیت دادن به هنرمندان مناطق محروم استان به ویزه هنرمندان جوان دانست و تصریح کرد: آثار ارائه شده اگر چه از لحاظ تکنیکی جای نقد دارد ولی از نظر شور، هیجان و اشتیاق کاری بسیار در سطح بالایی هستند. 
  
محمد باوی‌زاده   یکی از رسالت‌های حوزه هنری را کشف استعدادهای هنرمندان جوان دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت 10 روز برپاست و با رایزنی‌های اولیه‌ای که صورت گرفته بنا شده منتخبی از آثار این نمایشگاه در استان‌های همجوار هم به نمایش گذاشته شود. 
  
همچنین مسئول آموزشگاه تجسمی عارف ایذه بیان کرد: در نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان ایذه، 34 اثر نقاشی از 21 هنرمند این آموزشگاه در تکنیک‌ها و قالب‌هایی همچون سیاه قلم، رنگ روغن، مدادرنگی، پاستل و کارهای گرافیکی به نمایش گذاشته شده است. 
  
بختیار سامه گفت:  این نمایشگاه از 3 تا 13 بهمن ماه جاری همه روزه از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 18 تا 20 در گالری افسانه اشراق حوزه هنری خوزستان در طبقه فوقانی سینما اکسین اهواز آماده بازدید علاقه‌مندان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار