شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
سرپرست هیات خبر داد:
سرپرست هیات بوکس خوزستان از آمادگی ورزشکاران استان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی مجارستان خبر داد.

سیامک صالحی درخصوص اعزام بوکسورهای استان به مسابقات مجارستان، اظهارکرد: مسابقات بین‌المللی بوکس از 17 بهمن‌ماه به مدت یک هفته در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود که از 9 ورزشکار اعزامی ایران به این رویداد، سه بوکسور از خوزستان هستند.

وی بیان کرد: رضا سلیمانی در وزن 56 کیلوگرم، اشکان رضایی در وزن 60 کیلوگرم و مسلم مقصودی در وزن 64 کیلوگرم از استان به همراه تیم‌ملی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

سرپرست هیات بوکس خوزستان با بیان این‌که ورزشکاران استان با آمادگی خوبی به این رویداد بین‌المللی اعزام می‌شوند، گفت: همان‌طور که این سه ورزشکار در مسابقات انتخابی تیم‌ملی در اهواز عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان دادند پتانسیل این رشته در خوزستان بالا است، امیدوارم در مسابقات مجارستان نیز موفق عمل کنند تا بیش از این از بوکس خوزستان بشنویم.

وی با اشاره به فراهم شدن شراط لازم برای رشد هرچه بیشتر بوکس در خوزستان، عنوان کرد: پایگاه قهرمانی بوکس استان در مجموعه ورزشی تختی اهواز در حال آماده شدن است که با افتتاح آن، این مکان می‌تواند در ساماندمی بوکس خوزستان و مطرح شدن ورزشکاران استان در کشور کمک شایانی داشته باشد.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار