اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
فرماندار عنوان کرد:
فرماندار شوش گفت: به ساکنان 8 روستای این شهرستان که در حاشیه رودخانه دز قرار دارند اعلام کرده‌ایم که با توجه به افزایش دبی این رودخانه، از مناطق خطرناک دور شوند.

عدنان غزی با اشاره به افزایش دبی رودخانه دز اظهار کرد: همه اقدامات لازم توسط مدیریت بحران شهرستان با هماهنگی مدیریت بحران استان و استاندار خوزستان انجام شده است و تمام سیل‌بندهای شهرستان ترمیم و اصلاح شده‌اند.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های پیش‌بینی شده برای استان، به روستاهایی که در کنار سیل‌بندها قرار دارند و ممکن است با وقوع سیلاب دچار حادثه شوند، اعلام کرده‌ایم تا از آن مناطق دور شوند.

فرماندار شوش ادامه داد: از اهالی 8 روستایی که در حاشیه رودخانه دز قرار دارند، درخواست کرده‌ایم که دام‌های خود را از منطقه دور کنند و در حالت آماده‌باش کامل باشند. همه دستگاه‌ها در منطقه مستقر هستند و در صورتی که خطری مردم منطقه را تهدید کند، هلال احمر، ارتش و سایر دستگاه‌های حاضر در منطقه آمادگی لازم را برای کمک به مردم دارند.

غزی با بیان اینکه در دو روستای «کاظم حیدر» و «بیت یدی» احتمال وقوع سیلاب بیشتر است، گفت: در این روستاها دام‌ها و سایر محصولاتی که احتمال وارد شدن خسارت به آن‌ها بوده تخلیه شده‌اند و همه مردم نیز در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز روستای خود را تخلیه کنند و به مناطق امن بروند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان هلال احمر برای مردم و همچنین دام‌ها اردوگاه‌هایی را در مناطق ایمن و به دور از خطر سیلاب ایجاد کرده است تا مردم در صورت نیاز در آن‌ها مستقر شوند.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار