اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
اینکه گفته می‌شود دنیا باید پر از ظلم شود تا امام زمان (عج) ظهور کند، اشتباه است.
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: دعای ندبه کارنامه امام زمان (عج) و دعای عهد بیانگر وظایف ما است، در این دعا آمده که ابتدا باید عهد ببندیم بعد این عهد را محکم کنیم و در آخر بیعت ببنیدیم.

‌به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی امروز پنج‌شنبه (۱۱ بهمن) در اولین اجلاس ملی مهدویت و انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی موعود (عج) برگزار شد، گفت: بحث ما امروز در خصوص مهدویت و انقلاب است، راجع به امام زمان (عج) هر شبهه‌ای وجود داشته باشد در انقلاب حل می‌شود.

وی ادامه داد: آیا می‌شود یک مرد خدا حکومت تشکیل بدهد؟ بله، امام خمینی (ره) مرد خدا بود و حکومت تشکیل داد؛ آیا می‌شود یک مستضعف حکومت کند؟ بله، شهید رجایی یک معلم مستضعف بود که رئیس جمهور شد؛ آیا می‌شود طاغوت را نابود کرد؟ بله، شاه ایران فرار کرد؛ آیا می‌شود که ساختمان‌های شرک و نفاق تخریب شود؟ بله، آیا می‌شود که مردم با تخصص‌شان متصل به امام زمان (عج) شوند؟ بله، شهید بابایی خلبان درجه یک که در آمریکا تحصیل کرده بود، دست امام را بوسید و گفت من با تخصصم و عمرم و هرچه دارم در خدمت شما هستم.

قرائتی تصریح کرد: آیا می‌شود قانون خداوند اجرا شود؟ بله، قوانینی که به امضای شورای نگهبان می‌رسد، قانون اسلامی است؛ آیا می‌شود که مردم متحول شوند؟ بله، در جبهه جوانانی بودند که دوچرخه خود را به برادرشان نمی‌دادند اما متحول شدند و جان خود را فدای اسلام کردند؛ هر روز عده‌ای ریزش و عده‌ای رویش می‌کنند، در حال حاضر از بیش از ۱۰۰ کشور طلبه در قم داریم.

وی با اشاره به اینکه وقتی زمان ظهور امام زمان (عج) فرا برسد یک شبه همه چیز آماده می‌شود، بیان کرد: در ایران بنی‌صدر ۱۱ میلیون رأی داشت و طرفدارانش به قدری سرسخت بودند که حتی به شهید بهشتی هم اهانت می‌کردند، یک شبه تمام صحنه عوض شد و همه علیه بنی‌صدر شدند.

این استاد حوزه گفت: وقتی امام زمان (عج) ظهور کنند، عده‌ای از کفار اگر لجبازی نکنند راه برایشان باز است و عده‌ای برادر دینی ما محسوب می‌شوند، اگر لجباز باشند همه کشته می‌شوند مانند زمان حضرت نوح (ع) که همه کفار غرق شدند؛ یک قدرت کوچک می‌تواند همه دنیا را تحت تأثیر قرار بدهند، مانند آنچه که در لبنان اتفاق افتاد، چند شیعه تحت رهبری سیدحسن نصرالله مقاومت را تشکیل دادند و آمریکا با آن همه ادعا حریف مقاومت نشده است.

وی افزود: گفته می‌شود دنیا باید پر از ظلم شود تا امام زمان (عج) ظهور کند، پس همه ظلم کنند تا ظهور اتفاق بیفتد، این حرف اشتباه است، برای این کار لازم نیست همه مردم ظلم کنند، اینکه چند نفر مانند صدام در دنیا وجود داشته باشند دنیا پر از ظلم می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: دعای ندبه کارنامه امام زمان (عج) و دعای عهد بیانگر وظایف ما است، در این دعا آمده که ابتدا باید عهد ببندیم بعد این عهد را محکم کنیم و در آخر بیعت ببندیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار