اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با بیان اینکه دست‌های غیب الهی را در طول 40 سال انقلاب همیشه حس کرده‌ایم، گفت: سطحی از رفاه، آبادانی و توسعه‌ای که به لطف جمهوری اسلامی در کشور ایجاد شده است، با دوره پیش از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.
غلامرضا شریعتی امروز، 13 بهمن‌ماه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان ماهشهر اظهار کرد: در طی 40 سال انقلاب اسلامی، تحولات، پیشرفت‌ها و آبادانی قابل ملاحظه‌ای در کشور و استان خوزستان ایجاد شده است. اگرچه توقع مردم به حق بیش از این است اما اکنون شرایطی که با آن مواجه هستیم قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه در دوره پیش از انقلاب نقش مردم در حکومت حداقلی بود،  افزود: سطحی از رفاه، آبادانی و توسعه‌ای که به لطف جمهوری اسلامی در کشور ایجاد شده است، با دوره پیش از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و شرایط بسیار بهتر از گذشته است. در گذشته به مردم به چشم رعیت نگاه می‌کردند و اجازه مداخله و اظهارنظر به آن‌ها داده نمی‌شد اما در نظام جمهوری اسلامی، شرایط مانند گذشته نیست.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اولین دستاورد انقلاب، استقلال سیاسی کشور است، تصریح کرد: پیش از انقلاب جسارت‌ها و عرضه‌هایی که اکنون در موضوعات مختلف وجود دارد را شاهد نبودیم و این مساله دستاورد و هدیه‌ای است که خداوند با کمک مردم عزیز به نظام جمهوری اسلامی ایران عرضه داشته است.

شریعتی ادامه داد: انسان می‌تواند همه شکل رفاه داشته باشد اما اگر قدرت تصمیم‌گیری نداشته باشد و بله قربان‌گو باشد، همه رفاهی که برای او وجود دارد به مذاقش تلخ خواهد بود. خداوند فطرت انسان را طوری آفریده است که آزاد باشد و خود برای خود تصمیم بگیرد اما شاه به این شکل نبود.

وی ادامه داد: دشمنان در طول این سال‌ها با اعمال تحریم‌ها در قالب و روش‌های مختلف در تلاش بوده‌اند تا مانع پیشرفت و پیشروی و توسعه ایران اسلامی شوند و میان مردم و مسوولان فاصله بیاندازند. در این زمینه همیشه به دنبال سخت‌تر کردن شرایط بوده‌اند تا شاید چرخه توسعه کشور را متوقف کنند اما وقتی اراده خداوند بر موضوعی تعلق می‌گیرد، همه توطئه‌ها شکست خواهند خورد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دست‌های غیب الهی را در طول 40 سال انقلاب همیشه حس کرده‌ایم، گفت: همیشه دست‌های غیب الهی را در حمایت از حکومت، دولت و کشور ایران که خود را فدای اسلام کرده است، دیده‌ایم و این حمایت‌ها را لمس کرده‌ایم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار