اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) گفت: شخصیت حضرت فاطمه الزهرا(س) یک شخصیت والا و برجسته و تاریخی است. ایشان هیچ وقت متعلق به یک نسل یا منطقه نبوده‌اند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: بدون تردید شخصیت حضرت فاطمه الزهرا(س) یک شخصیت والا و برجسته و تاریخی است. ایشان هیچ وقت  متعلق به یک نسل یا منطقه نبوده‌اند. 

وی با اشاره به دوران مختلف زندگی حضرت فاطمه(س) افزود: حضرت فاطمه الزهرا(س) در دورانی که در خدمت پدرشان بودند، لقب ام‌ابیها داشتند و در زمان ازدواج با امیرالمومنین(ع) به عنوان بهترین یار و همراه بودند و به تعبیر پیامبر اکرم(ص)، حضرت فاطمه(س) هم‌شأن امام علی(ع) بودند. 

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: همچنین حضرت فاطمه(س) بعد از رحلت پیامبر(ص) که جامعه در مسیر خداوند قدم برنداشت و از آن مسیر منحرف شد، بیشترین تبیین و روشنگری را در زمینه این موضوع داشتند. 

حسن‌زاده تصریح کرد: همسرداری، تربیت فرزندان و ابعاد عبادی و اخلاقی شخصیت حضرت فاطمه(س) از هر جهت ارزشمند است؛ ایشان در تمام این زمینه‌ها الگوی ارزشمندی برای زنان و مردان ما هستند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: حضرت فاطمه(س) در کنار عفت و پاکدامنی، مسئولیت‌های فردی و اجتماعی خود را نیز انجام می‌داند و شخصیت ایشان از این جهت نیز استثنائی است. جامعه امروز بشریت نیازمند این است که زن جایگاه رفیع خود را داشته باشد و می‌توانیم به دور از سنت‌های غلط و با الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) جامعه‌ای نمونه داشته باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار