شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
سال گذشته غافل شدیم و معاونت برنامه ریزی کشور از روی میل خود اعتبار بخش توسعه و عمران استان را نسبت به سال‌های قبل کم کرد.
شوشان: استاندار خوزستان گفت: وزیر راه و شهرسازی در آینده نزدیک به این استان سفر می‌کند.

به گزارش فارس ، سیدجعفر حجازی در نشست شورای برنامه ریزی استان که ظهر امروز در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با چند وزیر دیگر انجام دادم قرار بر این شد که آن‌ها نیز به استان سفر کنند. وی بیان کرد: سال گذشته به کمک نمایندگان مجلس برای اجرای 22 طرح بزرگ و اساسی اعتبارات خوبی دریافت کردیم.

استاندار خوزستان افزود: در سال گذشته بیش از دو برابر لایحه بودجه پیشنهادی دولت اعتبار دریافت کردیم.

وی ادامه داد: برای اینکه در لایحه بودجه اعتبارات بیشتری به استان اختصاص داده شود دستگاه‌های اجرایی بزرگ استان اطلاعات لازم را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهند.

حجازی تصریح‌کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان پیشنهادات و طرح‌های خود را به نمایندگان مجلس ارائه دهند تا آن‌ها نیز قبل از بستن لایحه بودجه 93 رایزنی لازم را انجام دهند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس استان گفت: نمایندگان تلاش کنند تا در لایحه بودجه 93 حق خوزستان از بین نرود.

استاندار خوزستان اضافه‌کرد: سال گذشته غافل شدیم و معاونت برنامه ریزی کشور از روی میل خود اعتبار بخش توسعه و عمران استان را نسبت به سال‌های قبل کم کرد.

وی افزود: در واقع سال گذشته برای اولین بار رقم بودجه بخش عمران و توسعه استان به عدد زیر 100 میلیارد تومان رسید در حالی که سال‌های قبل تا سقف 250 میلیارد تومان نیز دریافت کرده بودیم.

حجازی عنوان کرد: با وجود مشکلات منابع مالی در کشور سال گذشته 11 درصد کل بودجه کشور به خوزستان اختصاص داده شد در حالی که خوزستان تنها شش درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد.

حجازی از اولین سفر استانی وزیر راه و شهرسازی به خوزستان خبر داد و گفت: در آینده نزدیک آخوندی برای بررسی وضعیت استان به این نقطه سفر خواهد کرد.

استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی ارتباط خود را با وزارتخانه‌ها حفظ کنند و از آن‌ها دعوت کنند که به استان سفر کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار