شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
متاسفانه یک سری طرح‌ها در استان بر روی زمین مانده است که با شناسایی و اولویت بندی آن‌ها می‌توان از اتلاف سرمایه جلوگیری کرد.
شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان نیازمند توسعه بوده و این موضوع تنها از طریق مردم، تعاونی‌ها و بخش خصوصی امکان پذیر است.

ناصر سودانی در نشست شورای اشتغال استان که بعد از ظهر امروز در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: طولانی بودن و پیچیدگی روند کار‌ها از عمده مشکلات طرح‌های زودبازده به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سرنوشت بنگاه‌های زودبازده در دولت جدید دچار تغییر و تحول خواهد شد انتظار می‌رود که مدیران استان از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران استان نباید تکالیف خود را صرفا به عنوان یک امتحان تصور کنند بلکه باید بیش از تکالیف محوله خود کار کنند.

وی با بیان اینکه خوزستان نیازمند توسعه بوده و این موضوع تنها از طریق مردم، تعاونی‌ها و بخش خصوصی امکان پذیر است، بیان کرد: مدیران استان باید راه‌های جذب اعتبار از صندوق ملی توسعه را شناسایی کرده و از این طریق اعتبار دریافت کنند.

وی گفت: متاسفانه یک سری طرح‌ها در استان بر روی زمین مانده است که با شناسایی و اولویت بندی آن‌ها می‌توان از اتلاف سرمایه جلوگیری کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به جذب سرمایه گذاری خارجی در استان اشاره کرد و افزود: نباید طوری شود که چینی‌ها زود‌تر از ما بازار کشور عراق را تصرف کنند در حالی که ما بسیار نزدیک‌تر به عراق هستیم.

وی ادامه داد: تنها مشکلی که در جذب سرمایه‌گذاری خارجی وجود دارد بروکراسی نظام اداری ایران بوده که قدری نفس‌گیر است.

سودانی در ادامه به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و افزود: اکنون در فضای بین‌المللی ادبیات جدیدی در حال تحقق بوده و ابرقدرت‌ها دیگر متوجه حقوق ایران شده‌اند.

وی در ادامه افزود: بیش از 30 ماه است که در سوریه فتنه انگیزی می‌کنند و قصد دارند کمر مقاومت را به زمین بکوبند چرا که ایران حامی سوریه است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار