اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
حسنوند با اشاره به نرخ بالای بیکاری خواستار شد:
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است تا یک هزار وام خود اشتغالی به مردم این شهرستان اختصاص پیدا کند، گفت: علی رغم وجود همه این منابع عظیم به دلایلی نتوانسته ایم در بحث اشتغال، توسعه و پیشرفت، اندیمشک را به جایگاهی که باید برسانیم.
فریدون حسنوند امروز 2 اسفند ماه در مراسم کلنگ زنی پروژه پتروشیمی کیمیا اندیمشک اظهار کرد: اندیمشک در یک شرایط و موقعیت جغرافیایی ویژه قرار گرفته است که خداوند همه نعمت ها را بر آن نازل کرده و دارای ظرفیت های بسیاری در همه حوزه ها است.

وی افزود: خطوط ریلی، وجود سدهایی در بالادست و قرار گرفتن اندیمشک میان دو رودخانه کرخه و دز از جمله ظرفیت هایی هستند که این شهر را به محوری برای توسعه تبدیل کرده اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی رغم وجود همه این منابع عظیم به دلایلی نتوانسته ایم در بحث اشتغال، توسعه و پیشرفت، اندیمشک را به جایگاهی که باید برسانیم.

حسنوند با بیان اینکه اندیمشک استحقاق دارد که بیش از شرایط فعلی به آن رسیدگی شود، عنوان کرد: مردم اندیمشک قدرنشناس نیستند و علی رغم وجود مشکلات فراوان اما به رهبر و همه دولت ها افتخار می کنند و اتحاد را رمز پیروزی می دانند.

وی با بیان اینکه شعار همه مردم اندیمشک وحدت و سازندگی است، گفت: حاصل وحدت در بخش های مختلف، تولید، اشتغال و رشد اقتصادی خواهد بود و باید به این موضوع توجه جدی شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دولت درخواست داریم تا عملیات ساخت نیروگاه اندیمشک تسریع شود، عنوان کرد: درخواست داریم تا این موضوع هرچه سریعتر به نتیجه برسد تا مردم این برداشت را نکنند که کلنگی بر زمین زده شده اما کاری انجام نشده است.

وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه پتروشیمی اندیمشک گفت: این پروژه به لحاظ ارزی برای اجرا نیاز به حداقل 500 میلیون دلار دارد و همه مجوزات لازم برای تامین خوراک و سایر زیرساخت ها نیز دریافت شده است.

حسنوند با بیان اینکه نرخ بیکاری در اندیمشک بسیار بالا است، اظهار کرد: اگر امروز از مردم اندیمشک خواسته آن ها را بپرسند، این مردم جز اشتغال هیچ خواسته دیگری ندارند.

وی ادامه داد: حدود 10 روز اینده نیز با حضور یکی دیگر از وزرای کابینه آقای روحانی کلنگ اجرای یک شرکت پتروشیمی دیگر نیز در اندیمشک به زمین زده خواهد شد.این پروژه برای آغاز به حدود 350 میلیون یورو اعتبار ارزی نیازمند است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم اندیمشک شرایط اقتصادی دولت را درک می کنند، گفت: لازم است در منطقه توسعه یافته اندیمشک یک کلینیک یا پلی کلینیک درمانی در این شهرستان ایجاد شود.

حسنوند با اشاره به وام های خود اشتغالی عنوان کرد: لازم است تا یک هزار وام خود اشتغالی به مردم این شهرستان اختصاص پیدا کند. همچنین از سهمی که برای مشاغل روستایی در نظر گرفته شده است نیز به روستاییان اندیمشک اختصاص داده شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار