اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
فرماندار اهواز:
فرماندار اهواز با اشاره به سیلاب اخیر،عملکرد سازمان آب و برق خوزستان را به عنوان متولی رودخانه ها رضایت بخش ندانست و از آنچه که وی سهل انگاری صورت گرفته نامید انتقاد کرد.


جمال عالمی‌نیسی در شورای اداری شهرستان اهواز که در تالار شهرداری اهواز برگزار شد، افزود:در چند هفته گذشته برخی نقاط خوزستان از جمله روستاییان ساکن در اطراف اهواز به دلیل بروز سیلاب و تهدیدات ناشی از آن دچار مشکلات متعددی شدند.

وی ادامه داد: در بحث سیل کاستی ها زیاد بود و مقداری هم سهل انگاری صورت گرفته که این موضوع با انجام نشدن وظایف همراه بوده است.
 
وی افزود: انتظار می رفت سازمان آب و برق خوزستان به عنوان متولی رودخانه ها در این مقطع به مسئولیت های قانونی خود عمل کند.
 
عالمی نیسی با اشاره به اینکه در طول مدتی که شهرستان اهواز مانند برخی دیگر از مناطق استان درگیر سیلاب بود دستگاه هایی مربوطه در اهواز و خوزستان وارد عمل شدند، بیان کرد: سازمان آب و برق خوزستان می بایست پیش از دیگر دستگاه های اجرایی به موضوع ورود پیدا می کرد.
 
فرماندار اهواز در ادامه به موضوع آب های سطحی در سطح شهر اهواز اشاره کرد و گفت: زیبنده چنین کلان شهری نیست که با وجود برخورداری از نعمت ها و سرمایه های عظیم، از داشتن شبکه های دفع آب های سطحی بی بهره باشد.
 
وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب اهواز و همچنین شهرداری اهواز در زمینه جمع آوری و دفع اینگونه آب ها در سطح شهر اختلافاتی دارند که نیاز است هرچه زودتر این وضعیت ساماندهی شود.
 
عالمی نیسی افزود: به همین منظور استاندار خوزستان در خصوص ایجاد شبکه جمع آوری آب های سطحی غرب و شرق اهواز قول داده تا اعتبار ویژه ای اختصاص دهد.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار