شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش در شوشتر:
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش از فعاليت ٦٥٠ هزار خير مدرسه ساز در كشور خبر داد.
عبدالرسول عمادي در حاشيه افتتاح يك مدرسه سه كلاسه در روستاي مجريه شوشتر که امروز، یک‌شنبه (5 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: بدون مشاركت خيرين مدرسه‌ساز نمی‌توانيم در تامين فضاهاي آموزشي مورد نياز در آموزش و پرورش موفق عمل كنيم.

وي با اشاره به اين‌كه خيرين مدرسه‌ساز در سطح كشور بسيار فعال هستند، افزود: در حال حاضر ٦٥٠ هزار خير مدرسه‌ساز در كشور وجود دارد كه در امر مدرسه‌سازی  آموزش و پرورش را ياری می‌كنند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش نقش خيرين مدرسه‌ساز را در ارتقای شاخص‌های آموزشی مهم ارزيابی كرد و گفت: مدرسه‌سازی در مناطق محروم و حاشيه‌ای سبب ارتقای شاخص‌های فرهنگی و آموزشی در كشور می‌شود.

عمادي با اشاره به فعاليت موسسه خيريه راه ايمان در حوزه مدرسه سازی و ساخت این مدرسه سه کلاسه توسط این موسسه، خاطرنشان كرد: موسسه خيريه راه ايمان تاكنون ٣٩ پروژه آموزشی را در مناطق محروم خوزستان احداث كرده است و تا مهرماه ٩٧ تعداد مدارس ساخته شده توسط اين موسسه به ٤٦ پروژه می‌رسد.

به گزارش ایسنا، افتتاح سه مدرسه ٤ كلاسه و دو مدرسه ٣ كلاسه از برنامه‌های سفر سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش به خوزستان است.

موسسه خيريه راه ايمان زير نظر دفتر مرجع عالی قدر آيت‌الله سيستانی اقدام به ساخت مدرسه در مناطق محروم می‌كند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار