شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
مديركل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح مدرسه سه كلاسه حضرت اباالفضل در بخش مركزي حميديه از محل اعتبارات موسسه خيريه راه ايمان خبر داد و گفت: تمامي نيروهاي به كار گرفته در مدارس موسسه راه ايمان از فارغ التحصيلان بومي منطقه هستند.
محمد تقي‌زاده در حاشيه افتتاح مدارس راه ايمان در خوزستان، گفت: اين مدرسه ٣ كلاسه با اعتباري بالغ بر ٦ ميليارد ريال صبح امروز توسط موسسه خيريه راه ايمان افتتاح شد. اين مدرسه در مسير خسرج از بخش مركزي حميديه قرار دارد و داراي مساحتي بالغ بر ٢١٠ متر مربع و يك محوطه یک هزار متري است.

وي با بيان اينكه مدرسه حضرت اباالفضل دومين پروژه‌اي است كه همزمان با سفر سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش به استان خوزستان افتتاح مي‌شود، گفت: سه  فضاي آموزشي ٤ كلاسه ديگر نيز بعد از ظهر امروز در دشت آزادگان و سوسنگرد به بهره‌برداري مي‌رسد.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان با تقدير از تلاش هاي موسسه راه ايمان در امر مدرسه سازي در خوزستان گفت: اين موسسه تا كنون ٣٩ فضاي آموزشي در مناطق محروم و حاشيه‌اي استان خوزستان افتتاح كرده است. 

تقي‌زاده نيروهاي به كار گرفته شده در اين مدارس را از جوانان بومي منطقه دانست و گفت: ١٨٠ نفر فارغ التحصيل بومي كه داراي حداقل مدرك كارشناسي هستند، در مدارس وابسته به موسسه خيريه راه ايمان جذب شده اند. نيروهاي آموزشي در شعیبيه از توبع شوشتر، ٧٠٠ ساعت و در حميديه، ٤٠٠ ساعت براي تدريس در كلاس‌های درس این مدارس تحت آموزش‌هاي تخصصي قرار گرفته‌اند.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان با بيان اين‌كه در مدارس تحت پوشش موسسه راه ايمان كلاس‌هاي پيش دبستاني یک نيز ايجاد شده‌اند، گفت: با اجباري شدن دوره پيش دبستاني در خوزستان نوآموزان به صورت ١٠٠ درصد تحت پوشش اين دوره قرار گرفتند كه در پيش دبستاني ١، نوآموزان دو سال زودتر آموزش‌هاي مربوطه را آغاز مي‌كنند. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار