اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: 17 تیم برای شرکت در دومین دوره مسابقات شناورهای کارتنی اعلام آمادگی کرده‌اند.
سید محمد موسوی اظهار کرد: دومین دوره مسابقات شناورهای کارتنی به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، 23 اسفندماه برگزار می‌شود. پیش از این مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا 15 بهمن‌ماه و مهلت ارسال شناورها نیز تا 15 اسفندماه تعیین شده بود و مسابقه نیز قرار بود 16 اسفند برگزار شود.

وی افزود: با توجه به تقاضای دانشجویان، مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا هفتم اسفندماه تمدید شد. مسابقه نیز در 23 اسفندماه برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان تا یک روز پیش از برگزاری مسابقات یعنی 22 اسفندماه فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر درخصوص استقبال دانشجویان از برگزاری این مسابقه گفت: دومین دوره مسابقات شناورهای کارتنی به صورت استانی برگزار می‌شود و در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر استقبال خوبی از این مسابقه شده است. تاکنون 17 تیم برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

موسوی تصریح کرد: بحث پرورش خلاقیت و نوآوری، یادگیری توام با سرگرمی، یادگیری توام با عمل، ایجاد نشاط علمی و تمرین کار گروهی در بین دانشجویان از اهدافی هستند که مسابقه شناورهای کارتنی دنبال می‌کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار