اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
جمعی از بازنشستگان شرکت صنایع فولاد روز یکشنبه با تجمع مقابل استانداری خوزستان پرداخت مطالبات و سنوات گذشته خود را خواستار شدند.
در این تجمع بیش از 200 بازنشسته حضور داشتند که مهمترین خواسته آنها وصول مطالبات از سال 91 و پرداخت حق سنوات همچنین مستمری بازنشستگی بود.

یکی از بازنشستگان که نمی خواست نامش فاش شود، گفت: دولت باید اراده جدی برای حل مشکل بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان داشته باشد. وی بیان داشت:بازنشستگان شرکت فولاد علاوه بر این که هر ماه مستمری بازنشستگی خود را با تاخیر دریافت می ‌کنند، در 6سال گذشته مطالبات خود را دریافت نکرده اند.

این بازنشسته شرکت صنایع فولاد با بیان این که جمعی از بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان که از سال 91 بازنشسته شده اند ، تاکنون حق سنوات خود را به طور کامل دریافت نکرده اند گفت: در چند سال اخیر تاکنون وعده های زیادی برای پرداخت این مطالبات داده شده اما هنوز هیچ کاری صورت نگرفته است.

براساس این گزارش، شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام در کشور می باشد و یکی از بنگاه های پیشرو اقتصادی بوده که در عرصه های ملی و منطقه ای صنعت فولاد حضوری فعال دارد.این شرکت با وسعت 3/8 کیلومتر مربع، در مجاورت شهر اهواز، درجنوب غربی کشور، واقع شده است.

شرکت فولاد خوزستان اولین مجتمع تولید آهن و فولاد کشور به روش احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی است که در 12 فروردین سال 1368 افتتاح گردید. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار