شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
در ضمن این روزها خبرهایی از گزینه هایی برای معاونت فرهنگی مطرح می شود که شنیدن برخی از این نام ها آدمی را متعجب می کند که به حوزه فرهنگی با چه نگاهی نگریسته می شود !
شوشان: آنچه امروز دنبال مي كنيم تبديل شهرداري از نهادي صرف خدماتي به نهادي اجتماعي و فرهنگی است. نبايد فقط به موضوعات خدمات شهري توجه داشته باشيم بلكه بايد گام را فراتر برده و بر اساس فرامين مقام معظم رهبري، شهرداري را از يك نهاد صرف خدماتي به نهادي اجتماعي تبديل كنيم. اما به نظر می رسد معاونت فرهنگی شهرداری اهواز (که یک سال و اندی است با مشاور اداره می شود و فاقد پست معاونت فرهنگی است) بازوان فرهنگی و اجتماعی محسوب می شوند و کارکرد ساخت و روشنگری افکار عمومی و آموزش حقوق شهروندی را بر عهده دارند از این دیدگاه فرسنگ ها با نقطه مطلوب و ایده آل فاصله دارند.
شاهد مثال ما نیز بی عملی کنونی حوزه معاونت فرهنگی و عدم انتصاب معاونت برای این اداره است. شهرداری اهواز در حالی تابستان که زمان اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان و جوانان است را سپری کرد که فاقد یک برنامه اجرایی و فرهنگی منظم و مدون برای آنان بود. از شورای شهر و شهردار منتخب انتظار می رود حوزه فرهنگی در شهرداری اهواز را به مثابه حوزه های دیگر مانند عمرانی و اقتصادی بنگرند چرا که ارتقای فرهنگ شهروندی ستون توسعه متوازن شهری است. روزهای آینده اما پاسخ این پرسش را در خواهیم یافت که وضعیت موجود تدوام پیدا می کند یا یا اقداماتی را جهت بازسازی و پویایی بیشتر در این حوزه اعمال خواهدشد.

در ضمن این روزها خبرهایی از گزینه هایی برای معاونت فرهنگی مطرح می شود که شنیدن برخی از این نام ها آدمی را متعجب می کند که به یک حوزه فرهنگی با چه نگاهی نگریسته می شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۳
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
comment
1
0
comment اسامی متعددی مطرح شده اما دقت کردن در انتخاب معاون فرهنگی هنری خیلی مهمه.
.................
................
.................
...............
..............
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
0
comment اتفاقا یکی از اشتباهات ..... دردوران پست معاونت فرهنگی این بود هیچ زیر ساخت ایجاد نکرد فقط دنبال اجرای کنسرت بود ضمنا ایشان تحصیلات دانشگاهی...نداشت شما می توانید بیشتر در زمینه تحقیق کنید
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
0
comment بنده اخبار معاونت فرهنگی همیشه دنبال می کنم چون تخصصم در زمینه هنری می باشد .... خیلی خوب می شناسم قبل اینکه معاون فرهنگی بشود کانون تبلیغاتی.... داشت بماند که زمانی که معاون بود اکثر کارهای بزرگ را با کانون خودش انجام می داد (نمایشگاه هفته دولت و....)ضمنا بعد از عزل ایشان برنامه های شادی همانند جنگ و شب های بین الحرمین و...برگزار می شد لازم به ذکر است طرح شب های بین الحرمین برای اولین بار در شهرک نفت سال 86(توسط هنرمندانی حسین حاتمی و علی دولتخواه)برگزار شدوسال بعد توسط شهرداری برگزار شده بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار