اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش با وجود نمایش خوب مقابل پیکان برابر این تیم تن به شکست داده است.
کریم قنبری پس از شکست تیمش برابر پیکان در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر اظهار کرد: ابتدا این پیروزی را به تیم پیکان تبریک می‌گویم. آن‌ها تحت هر شرایط سه امتیاز گرفتند و ما بازنده بازی بودیم. ما در یک روز خوب فوتبالی و تلاش مضاعف بازیکنان و در شرایطی که دروازه‌بان ما یک واکنش خاص نداشت باختیم و چند فرصت خوب را از دست دادیم.

وی افزود: تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند و من خوشحالم که اینگونه بازی می‌کنیم اما از نتیجه بازی ناراحت هستم. در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بودیم و نشان دادیم که فوتبال خوزستان چقدر ناب است. به آینده این تیم و جوانان آن امیدوارم، اما ما باید به خودباوری برسیم. تلاش ما این است که بازیکنان را به خودباوری برسانیم تا از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: با توجه به شرایط‌مان نمی‌خواهم بگویم که موجودیت ما کم یا بد است. اتفاقات گذشته از جمله کسر ۶ امتیاز و فشارهای روانی موجب شده که به اینجا برسیم. در بازی‌های اخیر تیم‌های حریف هیچ برتری نسبت به ما نداشتند. ما فرصت‌های زیادی خلق می‌کنیم، اما به هدف نمی‌رسیم. باید از شرایط روحی به جایی برسیم که فرصت‌هایمان به گل تبدیل شود. در بازی قبل از ۱۰ موقعیت تنها ۲ گل به ثمر رساندیم، امروز هم می‌توانستیم حداقل به یک گل برسیم که اینگونه نشد.

قنبری در خصوص عدم استفاده از نامداری در این مسابقه تصریح کرد: او در تمام بازی‌های ما حضور داشت. نامداری روز گذشته به جمع ما اضافه شد اما در تمرینات این هفته حضور نداشت.

وی خاطرنشان کرد: از مدتی که آمده‌ام برای هر بازی یک روز ریکاوری انجام می‌دهیم و تنها چهار جلسه زمان تمرین داریم که در تمام تمرینات نیز ضربه به دروازه را مرور می‌کنیم. اتفاقی که برای ما افتاده است ربطی به مسائل فنی ندارد، بلکه بازیکنان باید به خودباوری برسند و فشار روانی باید از روی تیم برداشته شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار