اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
رییس اتحادیه فرش، قالی‌شویی و کالای خواب اهواز با بیان این‌که قالی‌شویی‌های غیرمجاز فراوانی در سطح شهر اهواز وجود دارد که قالی‌های مردم را در حیاط کارگاه‌ها و خانه‌ها می‌شویند، گفت: کسانی که قصد دارند فرش‌های خود را برای ایام عید به قالی‌شویی‌ها بدهند، پیش از سپردن فرش خود از اتحادیه قالی‌شویان استعلام بگیرند.
عبدالرحیم محلوجی اظهار کرد: کسانی که قصد دارند فرش‌‌های خود را برای ایام عید به قالی‌شویی‌‌ها بدهند، پیش از سپردن فرش خود از اتحادیه قالی شویان استعلام بگیرند تا فرش‌های خود را به مراکز مجاز بدهند.

وی افزود: در این راستا مردم می‌توانند با شماره تلفن 32233991 تماس گرفته و یا مراجعه به اتحادیه قالی‌شویان اهواز واقع در خیابان شریعتی، خیابان آهنگری، روبه‌روی سینما بهمن از مجاز بودن مراکز قالی‌شویی مطمئن شوند.

رییس اتحادیه فرش، قالی‌شویی و کالای خواب اهواز با بیان اینکه اتحادیه از طریق اماکن به قالی‌شویی‌های غیرمجاز اخطار پلمب داده است، تصریح کرد: مردم باید آگاه باشند و به هوای یک شماره تماس، فرش خود را در اختیار این قالی‌شویی‌های غیرمجاز قرار ندهند.

محلوجی عنوان کرد: مردم به برچسب‌هایی که به دیوار خانه‌ها نصب می‌شود اعتماد نکنند و فرش‌های خود را بدون شناخت به قالی‌شویی‌ها تحویل ندهند بلکه باید پیش از این کار در خصوص مجاز بودن قالی‌شویی از اتحادیه استعلام کنند.

رییس اتحادیه فرش، قالی‌شویی و کالای خواب اهواز با بیان این‌که قالی‌شویی‌های غیرمجاز فراوانی در سطح شهر اهواز وجود دارد که حتی قالی‌های مردم را در حیاط می‌شویند، خاطرنشان کرد: این قالی‌شویی‌ها قابل شناسایی نیستند و اتحادیه از آنها هیچ آدرسی ندارد. آنها تنها یک شماره تماس دارند و فرش را برای شست‌وشو به مناطقی که مشخص نیست منتقل می‌کنند.

محلوجی ادامه داد: اگر قالیشویی مجاز نباشد، ممکن است پس از دریافت فرش، دیگر آن را بازنگرداند یا حتی اگر فرش را تحویل دهد، به آن آسیبی وارد کرده باشد. در این صورت دست مردم برای شکایت به هیچ جا نمی‌رسد زیرا آدرس و یا اشخاصی که در مسئول قالی‌شویی‌های غیرمجاز هستند، مشخص نیست.

وی بیان کرد: در زمینه قالی‌شویی‌های مجاز، در صورت بروز هرگونه مشکلی مردم می‌توانند شکایت خود را از طریق تعزیرات اعلام کنند تا تعزیرات این شکایات را به اتحادیه ارجاع دهند و اتحادیه به طور جدی با مورد برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار