اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
بهره اقتصادی از سفر سیاسی!
شوشان - حسن نسیمی:

سفر روحانی به عراق سوای تمام دستاوردهای سیاسی که برای جمهوری اسلامی به دست خواهد آورد حائز یک نکته بسیار مهم برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان خوزستانی نیز هست.

 چراغ سبز مسئولین عراقی در خصوص استقبال از سرمایه گذاران ایرانی برای ورود به بازار عراق، فرصت مناسبی است تا بخش خصوصی استان آستین بالا زده و از فرصت به دست آمده بیشترین بهره را ببرند.

در این بین اتاق تعاون و اتاق بازرگانی استان می بایست فرصت را غنیمت شمرده و به دنبال راهی برای نفوذ در  بازار پر منفعت و پرسود عراق پیدا کنند.

 هم جواری و مرز مشترک زمینی استان با کشور عراق. سیستم حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی  ظرفیت بی بدیلی است که متاسفانه در طول سال ها، علیرغم تلاش های جدی و فراوان از سوی مسئولین استانی برای حضور در عراق به طور شایسته مورد توجه قرارنگرفته و متاسفانه علیرغم این ظرفیت شگرف شاهد سهم اندک محصولات استان در بازار عراق هستیم.

لذا ضروری است اتاق تعاون و اتاق بازگانی استان به عنوان نهادهای حمایتی بخش خصوصی آستین ها را بالا زده تا بیشترین بهره اقتصادی را از سفر سیاسی رئیس جمهور کشورمان به عراق ببرند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
comment
0
0
comment انگاري تا حالا مسوولان اتاق بازگاني و نيز تعاون مگس مي پراندند! مرد حسابي كلي فعاليت كرده اند؛ شما اطلاع نداريد. فكر مي كنيد رييس جمهوري رفته عراق و شق القمر كرده است؟!
انگاري توي باغ نيستي و فكر مي كني بخش هاي خصوصي و تعاوني نمي دانستند عراقي وجود دارد و امروزه با رفتن روحاني به اين كشور كشف شده و آن ها خواهان سرمايه گذاران ايراني هستند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار