شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
غرب باید این ادبیات تازه و نو را در دکترین ایران اسلامی غنیمت شمارد و از هرگونه تکرار خواسته‌های قبلی خود دست بردارد.
شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نرمش قهرمانانه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی به معنی گذر از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن نیست.

ناصر سودانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: نرمش قهرمانانه به معنی ان است که در اوج اقتدار با جهان مذاکره کنیم و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی قدمی به عقب ننشینیم.

وی با اشاره به اینکه نیاز است در شرایط کنونی نرمش قهرمانانه در دستور کار ایران قرار گیرد، تاکید کرد: نرمش قهرمانانه ادبیاتی جدید برای مذاکره با جهان است و این ادبیات محصول رهبری معضم انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه غرب این ادبیات جدید را غنیمت بشمارد، افزود: غرب باید این ادبیات تازه و نو را در دکترین ایران اسلامی غنیمت شمارد و از هرگونه تکرار خواسته‌های قبلی خود دست بردارد.

سودانی با تاکید بر اینکه نرمش در مواضع ایران اسلامی به دلیل رسیدن به خواست اصلی خود است، گفت: ایران تنها می‌خواست سوخت مورد نیاز خود را برای راکتور خود تولید کند و به تولید انبوه اورانیوم 20 درصد نیز رسید و به این دلیل در حال حاضر از مواضع مقتدرانه نرمش نشان می‌دهد تا در این باره مذاکره کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید غرب بداند که این نرمش حد وحدودی دارد و بدون حصر نیست و به این دلیل در حضور فعال و استفاده حداکثری از این فرصت تلاش کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: همزمانی این دکترین از سوی رهبری معظم انقلاب با سفر رئیس جمهور یازدهم به نیویورک معنای بسیار زیادی دارد که کشورهای غربی باید این معانی را به خوبی درک کنند.

سودانی خاطر نشان کرد: در این نرمش از ارزش‌ها، آرمان‌های ملت و خطوط قرمز خود کوتاه نمی‌آییم و به این دلیل باید غرب دست از زیاده‌خواهی‌های خود بردارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار