اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
شوشان - علی عبدالخانی :
ذیل مطلب " سرگردانی بیمار در میان سه دریچه ی شیشه ای میلاد " که به تاریخ ۸ فروردین تقدیم خوانندگان گردید، توضیحی در خصوص مسئولیت مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی در رابطه با وضعیت حاکم بر بیمارستان امیرکبیر ( میلاد ) آمده بود که لازم می دانم جهت زدودن و رفع برخی ابهامات و حاکمیت شفافیت چند نکته را بعرض برسانم:

 وفق توضیحاتی که اینجانب از منابع موثق و دست اندرکار از جمله دکتر صادق جلیلی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان دریافت کرده ام، سازمان تامین اجتماعی خوزستان و مدیریت درمان آن هیچ رابطه ی طولی یا عرضی با بیمارستان میلاد نداشته و بیمارستان مذکور زیر نظر هیات مدیره ی آن در تهران اداره و مدیریت می شود.

برخی منابع اظهار می دارند که شکایات متعددی از نحوه ارایه ی خدمات بیمارستان فوق الذکر به ریاست سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان سازمان می شود اما بدلیل نبود ابزار قانونی، هیچکدام از شکایات شهروندان ره به جایی نبرده است.

ظاهرا بدعت راه اندازی هُلدینگ میلاد و جدا کردن بزرگترین مراکز درمانی کشور از بدنه سازمان تامین اجتماعی از جمله بدعتهای کاملاً انتفاعی بوده که توسط برخی افراد ذی نفوذ در دولت روحانی طراحی و پیاده شده است.

صاحبنظران ضمن ایراد اشکالات متعدد قانونی و حقوقی به نفس این قبیل واگذاریهای ضد کارگری و ناامید کننده، حاصل و محصول آن را فقط و فقط نارضایتی هر چه بیشتر جامعه بیمه شده از یک طرف و از بین بردن انگیزه ی خدمت نزد نیروهای تامین اجتماعی از طرف دیگر می دانند.

اکنون که مشخص شد بیمارستان امیرکبیر هیچ رابطه ی حداقلی با سازمان تامین اجتماعی ندارد و خود را از هر نوع نظارت سازمانی مستثنی می داند، لازم است نمایندگان اهواز، بجای سرگرم شدن به امور مخصوص بخودشان!! در این مدت باقیمانده از عمر وکالتشان، یک کار خداپسندانه انجام دهند و طرح تحقیق و تفحص حرفه ای و فنی بویژه در بحث خرید و تامین مایحتاج کلی بیمارستان، میزان واقعی اقلام دارویی مصرفی و مابه التفاوت وجوه دریافتی، نحوه ی جذب و بکارگیری نیروهای شاغل در بیمارستان و... را کلید بزنند.

نمایندگان باید بدانند که این بیمارستان بخش عمده ای از خدمات درمانی جامعه کارگری و کارمندی اهواز و حومه ی آن را تشکیل می دهد لذا اقدام در این زمینه به معنای رضایت مجموعه ای بزرگ از شهروندان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار