شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
آرمان امیدی مرزهای امید را جابجا کرد...
اما شاید خیلی ها فکر می کنند که علت اصلی موفقیت این نوجوان، کیفیت صدای او بود ، در صورتی که چیزی که بیشتر از صدا به او کمک کرد، اعتماد بنفس بالا، عدم خجالتی بودن و از همه مهم تر روحیه خودباوری بالا در آرمان بود
شوشان - حسن کریمی // مدرس فن بیان و زبان بدن :
شب گذشته و در برنامه عصر جدید ، شرکت کننده نوجوانی با لباس وزین بختیاری بر روی صحنه آمد و در عرض چند دقیقه تحول عظیمی در زندگی خود رقم زد.
آرمان امیدی نوجوان مسجدسلیمانی با حضورش در برنامه عصر جدید ثابت کرد که محدودیت واژه کوچکی ست در مقابل اراده و هیچ چیزی نمی تواند در مقابل خواستن ایستادگی کند. 
اما شاید خیلی ها فکر می کنند که علت اصلی موفقیت این نوجوان، کیفیت صدای او بود ، در صورتی که چیزی که بیشتر از صدا به او کمک کرد، اعتماد بنفس بالا، عدم خجالتی بودن و از همه مهم تر روحیه خودباوری بالا در آرمان بود. 
امروز و دیروز شهر مسجدسلیمان مملو از آرمان های با استعداد بوده و هست و وجه تمایز امیدی با دیگران همان خودباوری ، امید و انگیزه بالا بود که او را به این سطح از اجرای حرفه ای وارد کرد. 
اگر بخواهم کمی صادقانه به این موضوع نگاه کنم ، با توجه محرومیت های حاکم در شهرستان و عدم وجود جو مشابه تاکنون ، حضور و اجرای بی نقص این نوجوان در رسانه ملی ، یک شاهکار بود.  
از تسلط او در آغاز و معرفی تا کنترل استرس تا پایان ، و صدای مخملی آرمان ، میتوان گفت موسیقی بختیاری در آینده نچندان دور با آرمان رنگ تازه ای خواهد گرفت...
و در انتها امیدورام آرمان امیدی عزیز ضمن کسب مهارت های لازم آکادمیک در زمینه موسیقی و رعایت قوانین ماندگاری در عرصه هنر ، برای همیشه در قلب مردم سرزمینم مانا شود...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار