شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
سخنگوی وزارت کشور خبر داد:
سخنگوی وزارت کشور از تعیین استان‌هاى تهران، اصفهان، فارس و كرمان با حکم وزیر کشور به عنوان استان‌هاى معين خوزستان خبر داد.
سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تعیین استان‌هاى تهران، اصفهان، فارس و كرمان با حکم وزیر کشور به عنوان از استان‌هاى معين استان خوزستان خبر داد.

وی در ادامه افزود  نظر به حجم و گستردگی خسارات وارده به استان‌های متاثر از سیل و بلاخص استان خوزستان و استمرار وضعیت فوق‌العاده به منظور امدادرسانی فوری و مستمر، چهار استان ملزم شدند جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران را بدون فوت وقت برگزار کنند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: چهار استان تهران، اصفهان، فارس و كرمان در روز جاری نسبت به گسیل و ارسال امکانات، تجهیزات، ماشین آلات، مواد غذایی و مایحتاج عمومی و در صورت لزوم اعزام افراد متخصص به استان خوزستان اقدام می‌کنند.

سامانی همچنین از تعیین استان‌هاى خراسان رضوى و شمالى به عنوان استان‌هاى معين استان گلستان خبر داد و گفت: اين استان‌ها هم تمام امکانات خود را به گلستان منتقل خواهد کرد و همچنین قرار شده است با هماهنگی لازم اقدام فنى در قسمت بیرونی شهرها به منظور جلوگيرى از ورود آب انجام دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار