شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
خواسته ی اهالی از استاندار :
شوشان - علی عبدالخانی :
در مجموعه های مجازی عبدالخان مرتب تقاضای مساعدت و چاره اندیشی برای وضعیت پل عبدالخان که دو بخش شمالی و جنوبی کرخه را پیوند می دهد، می شود اما تا کنون هیچ نتیجه ای گرفته نشده است. 
بدلیل طغیان کرخه و مماس شدن آب با لبه ی طاق پُل، در حال حاضر این پل بعنوان یک مانع عمل می کند و آبهای رودخانه را با فشار زیاد به سمت شهر سوق می دهد.
اهالی عبدالخان اظهار می دارند که چنانچه فکری بحال پُل نشود، انحراف آب به سمت شهر و به زیر آب رفتن آن بسیار محتمل است.
در همین راستا تماسهایی با فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و مسئول راه و ترابری و سایر مقامات محلی شده اما تاکنون در این خصوص تصمیم مشخصی اتخاذ نشده است.
خواسته ی کاملاً واضح اهالی این است که خطر جدی از بابت پُل آنها را تهدید می کند و لازم است مقامات ارشد استان در حوزه ی مدیریت بحران بویژه شخص استاندار ورود کرده و مردم را از نگرانی برهانند.
البته مردم درک کاملی از این موضوع دارند که تصمیم گیری در این خصوص، ممکن است خارج از اختیارات آقای فرماندار یا نیاز به مصوبه شورای عالی مدیریت بحران یا تامین استان داشته باشد.
مردم عبدالخان با تعطیل کردن فعالیتهای روزمره و اقتصادی خود، دهها دستگاه ماشین الات سنگین و کامیون را در خدمت شهر خود قرار دادند و به همراه جوانان و شهرداری حماسه ای کم نظیر از وحدت و همیاری را به نمایش گذاشتند.
تنها دغدغه و مشکل پیش روی مردم، مسئله ی پُل است که امیدواریم صدای آنها به گوش مسئولان برسد و بنحو مقتضی برای آن چاره اندیشی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار