اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
شوشان -  علی عبدالخانی :
 چرا هیچ ماشین آلاتی به روستاهای کعب زیدان، شیخ جاسم، فیای، کعب نبی، سید صالح، کعب نبی، شیخ زهراو، کعب عبود و... نرسید؟

با توجه به پیش بینی های اولیه مبنی بر گذر آب از جاده ی اهواز اندیمشک، متاسفانه امروز این اتفاق افتاد و آب کرخه با سرعت زیاد به سمت روستاها و مزارع کشاورزی روستاهای فوق در حرکت است...

 با توجه به تقاضاهای مکرر اهالی روستاهای فوق از مسئولین، چرا هیچ امکانات ماشین آلاتی و کامیون در اختیار آنان قرار نگرفت... چه کسی پاسخگوی زیانهای غیر قابل تصور در بخشهای منازل روستایی، کشاورزی آماده ی برداشت و دامهای سبک و سنگین است؟

 وقتی اهالی طبق تجربه شان می دانستند که بلاخره آب جاده اهواز اندیمشک‌ در کیلومتر ۵۰‌ را در می نوردد، چگونه می شود که مدیریت بحران که به ابزار سنجش و پیش بینی مجهز است، چنین واقعیت تلخی را پیش بینی نکرد.

 چرا مدیریت بحران روستاهای مذکور را به حال خودشان رها کرده بود؟ آیا با امکانات اولیه و محدود روستاییان همچون بیل و گونی می توان سیل بند محکم‌ ساخت و سیل عظیم و سرکش کرخه را مهار کرد؟ اگر این وظیفه فقط متوجه اهالی روستاها است، پس راز این همه تبلیغات دولتی مبنی بر اعزام دستگاهها و کامیونها چیست؟ آیا این تناقض در تعامل با مناطق سیل زده یا در آستانه ی سیل نیست؟

 از استاندار خوزستان تقاضا می شود جبران مافات کنند و اکیپی را با قید فوریت به روستاهای مذکور و سایر روستاهای مجاور اعزام تا بلکه بشود بخشی از ابعاد این فاجعه ی در حال تکوین را، با کمترین میزان خسارت اداره و مدیریت نمود...

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار