اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
شوشان - هادی سواری : 

1) دیروز بنده دیداری از روستاهای مسیر دز ( بامدژ) شهرستان اهواز داشتم . بیش از ۱۳ روستا زیر اب رفته بودند .عمق اب بیش از ۱/۵بود با قایقهای موتورهای  شهر هندیان که توسط سپاه تهیه شده توانستیم به روستاها برویم  .عملیات کمک با توجه شدت اب سخت بود وبعضی از مردم بالای بام های خانه هایشان چادر زدند.
 تا پاسی از شب دیشب انجا بودیم خبری از نیروهای دولتی نبود و کمک ها فقط کمک های داوطلبانه مردم بود .



2)
در ادامه سفرهای امدادی و سرکشی  به مناطق سیل زده  بعد از ظهر دیروز با چهار ماشین عازم حمیدیه شدیم و در این بین  بچه های حمیدیه ما را همراهی کردند.
 متاسفانه مسیر خسرج از چند جا زیر اب رفته بود .
با راهنمایی و کمک  جنادله رییس شورای بخش خرزج تغییر مسیر دادیم  و وارد یک مسیر شنی و صعب العبور شدیم 
بعد از نیم ساعت رانندگی به چادرهای سیل زدگان که در بالای تپه های شنی احداث شده بودند رسیدم چادرها یک جا جمع نشده بودند و پراکنده بودند 
 سیل زدگان منطقه متاسفانه هیچ امکاناتی نداشتند . در این فاصله کمک هایی از جمله خوراک و پوشاک و وسایل بهداشتی به آنها داده شد .
در ادامه به محل سیل زدگان روستای  شیخ خالد الطعیمه رسیدم ، دوتا از ماشینهای ما شاسی بلند بودند و همین باعث شد که آنها تصور کنند  که ما مسئولین دولتی هستیم و شروع به انتقاد وگله از مسئولین کردند 
البته در آن وضعیت و نبود کمک و امکانات این حق را داشتند که معترض باشند   راه ارتباطی آنها  قطع شده بود . در آنجا هم به اندازه توان خود کمک هایی به آنها ارائه دادیم .
وضعیت منطقه خسرج بسیار بحرانی است و از فعالان اجتماعی و موسسات خیریه درخواست می کنیم این مسیر را پوشش دهند. 

3)
امروز جمعه مقصد ما منطقه شعبیه شوشتر بود متاسفانه اب دز تمام زمینهای غرب اهواز را غرق کرده حتی روستاهای تصفیه قند وشکر .
به همراه سه ماشین از کمک های مردمی از مسیر شرکت کشت وصنعت امام خمینی رد شدیم. در  تمامی  جاده مردم سیل زاده همراه با احشامشان در مسیر پراکنده  بودند وضعیت انها واقعا سخت و اسفناک بود به شهر گوریه رسیدم شهری با هویت کاملا عربی.
ابو عرفان و دوست مان علی چعب  هم آنجا بود.  از چند کمپ وروستای نصرالله کعب بازدید بعمل آوردیم  ودر حد توان بسته های غذایی را در بین یک کمپ بین راهی و چند روستای دور دست توزیع  کردیم .

4)
پیرو کلیب دیشب امروز ظهر با چهار ماشین عازم حمیدیه شدیم در حمیدیه بچه های حمیدیه ما را همراهی کردند مسیر خسرج متاسفانه در چند جا زیر اب رفته با راهنمایی جنادله رییس شورای بخش خرزج تغییر مسیر دادیم وارد یک مسیر شنی و صعب العبور شدیم بعد از نیم ساعت رانندگی به چادرهای سیل زدگان که در بالای تپه های شنی احداث شده رسیدم بیش از چند کیلومتر چادرها پراکنده بودند هیچ امکاناتی نبود در محل سیل زدگان شیخ خالد الطعیمه رسیدم دوتا از ماشین های ما شاسی بلند بودند فکر می کردند مسیولین دولتی هستیم شروع به انتقاد و ناله شدند واقعا هر انسان شریفی اذیت میشد راه ارتباطی قطع بود اذوغه انها کم بود شروع به توزیع مواد غدایی اب کرده ایم در طول مسیر غذا توزیع کرده ایم اما امکانات ما کم بود خلاصه اوضاع انجا به هم ریخته است طی چهار روزی فعال بودیم اوضاع مسیر خزرج گریه کننده است از فعالان اجتماعی وموسسات خیر درخواست میکنیم مسیر خززج را پوشش دهند.

لن نتوقف 
سنستمر و سنبقی     صامدون 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار