اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
شوشان : با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی رونمایی شد.

با هدف ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها و امکان تبادل نظرات و استفاده از تجربیات کارشناسان و مدیران روابط عمومی، از سایت دایرکتوری روابط عمومی به آدرس www.PrDirectory.ir رونمایی شد.

سایت برخط دایرکتوری روابط عمومی که یک سایت جامع و بانک اطلاعاتی روابط عمومی ، ارتباطات و کسب و کار است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد با ایجاد بانک جامع اطلاعات روابط عمومی ها ، امکان تبادل نظر در بین همکاران و استفاده از تجربیات آنها را تسهیل نموده و ارتباطات میان صنفی را توسعه دهد.

احمد عامری، بنیانگذار و مدیر مسئول دایرکتوری روابط عمومی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: توسعه دانش روابط عمومی با اشتراک گذاری تجربیات و اطلاعات کارشناسان روابط عمومی و تبادل نظر در خصوص مسائل روابط عمومی همراه با تشکیل موضوعات مختلف در این دایرکتوری که آن را تبدیل به یک دایرکتوری تخصصی می کند از مهم ترین دلایل راه اندازی این دایرکتوری است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: در این دایرکتوری اطلاعات شرکت ها و روابط عمومی های فعال، همراه با اطلاعات تماس و یک صفحه اختصاصی به هر شرکت و کسب و کار می تواند برای معرفی بهتر آن بکار رود.

گفتنی است دایرکتوری روابط عمومی، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه سرویس ویژه برای کاربران طلایی و نمایش اطلاعات این روابط عمومی ها در برترین های دایرکتوری نموده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت دایرکتوری روابط عمومی به آدرس www.PrDirectory.ir مراجعه کنند.

دایرکتوری روابط عمومی اکنون در مرحله ثبت اطلاعات روابط عمومی ها می باشد و کلیه روابط عمومی ها می توانند از طریقفرم ارسال اطلاعات موجود در سایت نسبت به ثبت اطلاعات مجموعه خود اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار