اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
شوشان : سیل اخیر، آیه‌ای از آیه‌های الهی بود، نشانه‌ای بود از قدرت خدا برای اهلش و برای عبرت گیرندگان. این آیه الهی البته ورای تأثیرات منفی ظاهری که بر برخی از زندگی‌ها گذاشت و شهرها و روستاهایی را ویران کرد، قطعاً برکات بسیاری بر این ملک و ملت خواهد داشت که از جمله مهم‌ترین آنها توجه به دست قدرت الهی است که در پس این سیل خود را نشان داد که یادآوری کند که «إِنَّ اللَّه عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ» و «یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ». قدرتی که دل اهل ایمان را روشن‌تر نموده و آثار مقاومت عظیم آنان را نشان داد و همچون سیلی بزرگی است که بر صورت کسانی نواخته شده که خود یا دیگری را قدرتی بالاتر از قدرت باریتعالی می‌دیده و می‌بینند تا به همگان نشان دهد که قدرتی بالاتر از قدرت خدای احد و واحد نیست و در درگاه کبریایی‌اش تمام قدرتها به اندازه پر کاهی به حساب نمی‌آیند و اساساً هیچ قدرتی جز ید قدرت الهی اصالت نداشته و فنا، سرنوشت محتوم همه قدرتهاست!

این سیل، سیلی بزرگی بود بر صورت یاوه‌گویانی که می‌گفتند نظام جمهوری اسلامی، نظامی طاغوتی است و به علت تباهی و طاغوت پیشه‌گی آن، طبیعت هم نعمت خود را از این سرزمین دریغ کرده است!

این سیل، سیلی بزرگی بود بر صورت لیبرال‌های وقیح و دروغگویی که می‌گفتند فلات ایران خشک شده و دیگر قابل سکونت نیست و این‌گونه مردم را نسبت به آینده و نظام بدبین و ناامید می‌کردند!

این سیل، سیلی بزرگی بود بر صورت مدیران نفوذی لیبرالی که با طرح‌های خائنانه‌ای چون «طرح نکاشت» به بهانه خشک‌سالی ایران، کمر به نابودی کشاورزی و ایجاد وابستگی کشور و نیز جایگزینی محصولات مضر تراریخته بسته بودند!

این سیل، سیلی بزرگی بود بر صورت مزدبگیران رسانه‌ای نظام سلطه که مدعی بودند ایران، سرزمینی بی‌آب و غذا خواهد بود و جمعیت ایران می‌بایست به زیر 30 میلیون نفر کاهش یابد!

این سیل، سیلی بزرگی بود که بر چهره مزورانی که به بهانه برخی اشکالات در سدسازی، تمام دستاوردهای نظام را یکپارچه زیر سؤال برده و نظام را رجم کردند. 

این سیل، سیلی بزرگی بود بر صورت نئولیبرال‌های مدعی مدیریت علمی که عمری نیروهای انقلابی را با برچسب‌هایی چون مدیریت هیأتی تمسخر نمودند اما در کنترل سیلاب‌ها عاجز و درمانده ماندند و تخلیه آب از شهرها را به خورشید حواله کردند!

▫این سیل، سیلی بزرگی بود بر صورت نتانیاهوی نادان و خبیث و صحنه گردان اصلی عملیات آشوب با اسم رمز «آب» که همچون اجداد ملعونش، قدرت خدا را محدود دانسته و خود را ناجی مردم ایران معرفی کرده و وعده داده بود که به مردم ایران برای نجات خشکسالی کمک خواهد کرد! این سیلی مجدداً به این مرد از تبار منحرفین بنی اسرائیل یادآوری کرد که «وَقَالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدِیهِمْ» ای صهیونیست‌های مشرک، دستهایتان بسته باد!

این سیل، سیلی بزرگی بود بر صورت آن مسئولان ابله و یا خائنی که میخواستند همه مشکلات و از جمله مشکل آب کشور را با برجام کدخدا حل کنند تا به آنها و کسانی که به وعده‌های کدخدامحور آنها دل خوش کرده بودند، نشان دهد قدرت اصلی از آن کیست و جهان بر مدار خدا می‌چرخد نه کدخدا!

این سیل، ظهور بسیار کوچکی از دست قدرت خدایی بود که 40 سال انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن را از گردنه‌ها عبور داده و دسیسه‌ها را نقش بر آب کرده و بسیاری از کسانی که آرزوی نابودی آن را داشتند به گور فرستاد! دست قدرتی که خرمشهر را آزاد کرد، لبنان را آزاد کرد، موصل را آزاد کرد، بوکمال را آزاد کرد، سامرا و دمشق را نجات داد و در نهایت فلسطین را آزاد خواهد کرد و اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد نمود! ظهور دست قدرتی که «یَمْحُو اللّهُ مَا یَشَاءُ وَ یُثْبِتُ». و این بارش‌ها برکتی بود از ناحیه خدا برای مقاومت جانانه‌‌ای که ملت ایران در برابر چند سال فشار بی‌امان شیطان بزرگ و یارانش تحمل کردند ولی از آرمان‌ها و اصول خود و از دین و حکومت دینی خود کوتاه نیامدند و حتی اگر در مواقعی برخی از آنها به برخی وعده‌ها دلخوش نمودند ولی در نهایت از دین و اعتقادات خود کوتاه نیامدند و مصداق آیه 96 سوره اعراف شدند که «وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَیْهِم بَرَکَاتٍ مِّنَ السَّمَاء وَالأَرْضِ؛ و اگر اهل شهرها و آبادی‌ها ایمان مى‏آوردند و تقوا پیشه مى‏کردند، برکات آسمان و زمین را بر آنها مى‏گشودیم.»

قدرت عظیم الهی را در پس این سیل ببینیم و سیلی‌هایی که بر صورت یاوه‌گویان، مشرکان و خائنان نواخته شد را مایه عبرت قرار دهیم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار