اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
فرماندار شـوش بمناسبت ولادت امام حسیـن (ع) و روز پاسـدار پیـام تبـریک صـادر کـرد

متن کامل پیام دکتر عدنان غـزی به شرح زیر است:

سوم شعبـان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضـرت اباعبدالله الحسین (ع)، یادآور رشـادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضـر در عرصه جهانی متعـالی بماند.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلـور دفـاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که بعنوان الگـوی کارآمـد و مردمی در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عـزت و اقتدار حسینی نمـود پیدا می کند.

اینجانب برخـود واجب می دانم که این روز بزرگ را به تمـامی پاسداران رشید سپاه اسلام که با الهام از مکتب رسول الله (ص) درس عـزت و کـرامت آموختند و با تأسی از نهضت عاشـورا همواره در تمام مأموریت‌های خود حضوری به موقع و پررنگ داشتند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان صحت و سلامتی روز افزون همه مدافعـان میهـن عزیـزمان را مسئلت نمایم.

امید است به برکت ایـن روز بزرگ و مبارک مردم عزیز ما در منـاطق سیل زده به سلامت کامل از پدیده سیـل و این امتحان الهی عبور کـرده و آلام آنهـا تسکیـن یابـد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار