اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
جناب بطحایی، آموزش و پرورش به اندازه کافی چالش دارد. طرح اعلام پایان سال تحصیلی از جانب شما فقط بخاطر انحراف افکار عمومی و تثبیت موقعیت خود و مدیران ناکارآمد است و به نوعی راه فرار و شانه خالی کردن از وعده ها و قول هایی که دادید و هیچکدام محقق نشدند
شوشان -  محمد شریفی :
 
در خبرهای امروز، جمعه ۲۳ فروردین ۹۸، در خروجی خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی این خبر موج می زد، که سید محمد بطحایی  وزیر آموزش وپرورش در نشست خبری در جمع مدیران لرستان از تفویض اختیار به مدیران کل در استان های سیل زده خبر داد که می توانند سال تحصیلی را پایان شده اعلام نمایند. 
این تصمیم ضمن آنکه جو روانی جامعه را ملتهب می کند، دارای تبعات عدیده است که اشاره به آنها در این موقعیت به صلاح نمی باشد.
تصمیماتی از این قبیل مستلزم آن است که ستاد مدیریت بحران استان های سیل زده که بر اوضاع اشراف کامل دارند در این مورد تصمیم گیری نمایند.

وزیر آموزش و پرورش که از بهمن ماه سال سال جاری بارها قول پرداخت مطالبات فرهنگیان را رسانه ای کرده بود و هیچکدام از وعده هایش عملی نشده بود ، بهتر است بجای پرداختن به این امور در جذب اعتبارات و پرداخت مطالبات خصوصا حق الزحمه نیروهای حق التدریس چاره اندیشی کند، و اندکی در صدور  مجوزهای جذب نیروی نیروی انسانی که بدون برآوردهای مالی و شرایط های حداقلی و صرفا بخاطر نماینده های استیضاح کننده قبلا صادر کرده است فکری بکند.

جناب بطحایی، آموزش و پرورش به اندازه کافی چالش و بحران دارد. طرح اعلام پایان سال تحصیلی از جانب شما فقط بخاطر انحراف افکار عمومی و تثبیت موقعیت خود و مدیران ناکارآمد است و به نوعی راه فرار و  شانه خالی کردن از وعده ها و قول هایی که دادید و  هیچکدام محقق نشدند. برای عبور از بحران های طبیعی مانند سیل راهکارهای عملی دیگری وجود دارد ، پاک کردن صورت مساله و  اعلام پایان سال تحصیلی  درمناطق سیل زده نسخه قابل قبولی نیست، خوزستان ۸ سال تجربه جنگ و برقراری کلاس های درس را با خود بهمراه دارد،از ریاست محترم جمهور ونمایندگان مجلس شورای اسلامی وسازمانهای نظارتی درخواست می گردد، وارد عمل شوند و  جلو این تصمیمات عجولانه و خلق الساعه را بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار