شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
شوشان: جدی شدن گمانه زنی های در خصوص تغییر مدیر بیمارستان شفا در اهواز باعث دلنگرانی شدید خانواده های بیماران سرطانی شده زیرا آنها با تمام وجود مدیریت مطلوب این بیمارستان را لمس کرده اند.

در مدت اخیر خبر تغییر مدیریت این بیمارستان آرامش خانواده های بیماران سرطانی به خصوص کودکان را به هم زده و آنها از این تغییر احساس نگرانی می کنند به همین دلیل رایزنی ها و اقدامات فراونی برای جلوگیری از این تغییر مدیریت در بیمارستان شفا انجام داده اند.

نماینده خانواده های کودکان سرطانی معترض به این تغییر گفت: پس از سالها مدیریت مناسب را در مدت کوتاهی در بیمارستان شفای اهواز دیدیم.

یوسف دلفیه افزود: اما پس از شش ماه، شنیدیم که قرار است مدیر فعلی را تغییر دهند به همین دلیل خانواده های کودکان سرطانی به نشانه اعتراض از این تغییر و درخواست از رئیس دانشگاه جندی شاپور در بیمارستان شفا تجمع کردند تا بلکه مدیر فعلی را در جای خود ابقا کنند.

به گفته دلفیه، پس از سالها حالا که نیروی متخصص وارد این بیمارستان شده چرا نباید سعی در جذب و ابقای او داشته باشیم. ما خانواده های بیماران از تشخیص درمان و پیگیری تا حصول نتیجه مدیر قبلی بسیار راضی هستیم.

رئیس بیمارستان شفای اهواز نیز در این خصوص گفت: در چند روز گذشته به من اعلام شد که برنامه ریزی های لازم برای انتقال من به بیمارستان شریعتی تهران به منظور گذراندن دوره های پیوند مغز و استخوان انجام شده است. کاوه جاسب با بیان اینکه، گذراندن دوره های پیوند مغز و استخوان توفیق اجباری است، عنوان کرد: من در ابتدا مایل به گذراندن این دوره بودم اما زمانی که تکاپوی بیماران را برای ماندم در اینجا مشاهده کردم از رفتن به تهران منصرف شده ام و حاضرم در بیمارستان شفا بمانم حتی اگر در سمت مدیر باقی نمانم.

مهر/ فروغ دیلمی


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار