شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۷

شهردار آبادان گفت: با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش، زمینهای چمن مصنوعی در آبادان افزایش می یابد.

محمودرضا شیرازی در گفتگو با شوشان اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث زمینهای چمن مصنوعی در حال انجام بوده و عزم خود را جزم کرده ایم تا اغلب زمینهای خاکی سطح مناطق شهر را چمن مصنوعی کنیم تا بتوانیم در توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان شهر گام برداریم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده و در راستای سیاستهای شهرداری، شورای شهر و هیئت ورزشهای همگانی شهرستان، چهار زمین چمن مصنوعی دیگر در دست ساخت است که گامی اساسی در راستای توسعه خدمات رسانی به شهروندان است.

شیرازی تصریح کرد: البته در سال‌ گذشته و با همکاری و مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، سه زمین چمن مصنوعی احداث شده است.

وی، پارک ایستگاه سه ذوالفقاری، شاملو و کوی ولیعصر را سه منطقه ای عنوان کرد که در آنها زمین چمن مصنوعی احداث شد.

شهردار عنوان کرد: با توجه به نیاز مردم به ویژه جوانان به زمین چمن مصنوعی در حال حاضر نیز چهار زمین چمن مصنوعی از سوی شهرداری در دست احداث است.

وی گفت: این زمینها در کوی میثاق واقع در انتهای ذوالفقاری، جنب سینما نفت در ابتدای خیابان دبستان، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی دهداری و کوی فرهنگیان قرار دارند و براساس برنامه ریزی و تمهیدات انجام شده به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

شیرازی، اهمیت توسعه فوتبال در محلات را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: با مشاهده جوانانی که با روی آوردن به ورزش فعالیتهای سالم ورزشی را انجام داده و از ناهنجاریهای جامعه به دور هستند حس آرامش و رضایت در بین مسئولین امر به وجود می آید.

وی تاکید کرد: هر هزینه ای که در این محل سرمایه گذاری می شود صدها برابر از بزه و جرم در جامعه کسر می شود و شایسته است با برنامه های مدون بتوانیم تعداد بیشتری از جوانان را به سوی این زمینها کشانده و گام بلندی در سالم سازی جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، برداریم.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی آبادان در خصوص انجام مسابقات لیگ‌ محلات نیز گفت: پس از تجربه برگزاری نخستین لیگ محلات در سال گذشته، امسال نیز لیگ‌ محلات را به صورت منظم برگزار می کنیم تا علاقمندان با انگیزه بالاتری به رقابت بپردازند.

شیرازی، با اشاره به برنامه های شهرداری آبادان برای ایجاد و توسعه زیرساختها و امکانات ورزشی و تفریحی در مناطق و محلات مختلف شهر عنوان کرد: تلاش شهرداری بر این است در کنار تسریع مراحل اجرایی طرحها و انجام فعالیتها و پروژه های عمرانی و خدماتی، با ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی به نیاز و خواسته های شهروندان و خانواده های آنها در زمینه ایجاد اماکن مناسب برای گذراندن اوقات فراغت پاسخ داده و زمینه را برای افزایش نشاط و شادابی همشهریان فراهم کند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رفع کمبودها از مهمترین وظایف شهرداری است بنابراین این مهم در سال جاری با جدیت بیشتر و اهتمام مسئولان شهری پیگیری می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار