اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
شوشان - عادل حمیدی:

اهواز، شهری اصلاح طلب است که هر موقع وضعیت مناسب بوده و اصلاح طلبان نیز تبلیغات خوبی براه انداخته باشند بی شک برنده انتخابات بوده اند. اما این که حال و هوای اهوازیها اصلاح طلبانه است باعث گردیده که برخی از دست اندرکاران اصلاح طلبی منویات و مرغوبات خود را بناحق بر بدنه اصلاح طلبی شهر تحمیل نمایند، نتایج این تحمیل، اصلاح طلبانی تحمیلی بر ستُرگ سیاسی شهر و استان است که حتی در بحرانی ترین اوضاع نیز در کنار مردم نبوده اند. شاید نمونه بارز این عدم حضور، فعالیت و عملکرد دکتر یوسفی که از مدیران ارشد احمدی نژادی بوده است می باشد.
تصویر دکتر یوسفی در جایگاه ورزشگاه در کنار تصویر جنگ شهروندان با سیل خروشان کارون و کرخه، اعتبار تصمیم گیران اصلاح طلب را زیر سؤال برده و همچنین دیگر فعالان اصلاح طلب را با چالشی جدی در برابر شهروندان بیدار و آگاه قرار داده است.
همچنین حجت الاسلام شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در بی توجهی و بی اعتنایی به حوزه انتخابیه خود رکورددار بوده است. از اینکه در ایام انتخابات برای ایشان تبلیغ می کردم در برابر مردمم شرمسارم.اصلاح طلبان را با عمل باید شناخت نه با شعار .
البته حضور پر رنگ آقای الباجی در این 30، 40 روز گذشته بسیار قابل تقدیر است.
در پایان یادآور می گردد برای حفظ اعتبار و آبروی اصلاح طلبی باید سعی کرد در برابر معرفی شخصیت های منفعت گرا یا فرصت طلب مقاومت کرد و نمی بایست برای پر کردن لیست، هر پُرمدعایی غیر مردمی را ، به عنوان اصلاح طلب برای مردم معرفی نمود و نباید فراموش کرد که حفظ و همچنین التزام به ارزش های اصلاح طلبانه است که ضامن اقبال مردم است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار