اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان از سفر نمایندگان و ارزیابان جمعیت هلال احمر قطر با هدف ارزیابی از خسارات سیل اخیر به استان خوزستان خبر داد.
مجتبی طحان با اشاره به سفر نمایندگان جمعیت هلال احمر قطر به خوزستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این تیم چهار نفره، بازدید از مناطق سیل‌زده و ارزیابی از وسعت و برآورد خسارت‌ها در استان خوزستان است.

وی افزود: این بازدیدها و ارزیابی میدانی برای استفاده از توان جمعیت هلال احمر کشور قطر در ایجاد بازتوانی در مناطق سیل‌زده و افراد آسیب‌دیده و تعیین اولویت ها برای اهدای کمک‌ها است.

طحان گفت: نشست با مدیران جمعیت هلال احمر خوزستان، بازدید از بیمارستان سلامت، بازدید از مناطق آسیب‌دیده و اردوگاه اسکان اضطراری شهر الهایی، دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بازدید از سالن شهدای کارگر و روند جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده و اردوگاه اسکان اضطراری تختی اهواز از جمله برنامه‌های روز نخست سفر دو روزه این هیأت قطری بوده است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در حاشیه بازدید از اردوگاه‌های اسکان اضطراری الهایی و تختی اهواز، تعدادی از بسته‌های اهدایی جمعیت هلال احمر قطر بین آسیب‌دیدگان توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین گفت‌وگو با مردم آسیب‌دیده ساکن در اردوگاه‌ها و مناطق سیل‌زده برای کسب اطلاعات دقیق از نیازهای مردم از برنامه‌های سفر دو روزه نمایندگان جمعیت هلال احمر قطر به استان خوزستان است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار