اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بیش از 10 هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی با درصد سود مناسب به تولیدکنندگان اعطا می‌شود.
امیرحسین نظری اظهار کرد: از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دستورالعمل اجرایی تسهیلات برنامه تولید و اشتغال سال 97 به منظور جذب اعتبارات ابلاغ شده است و بر این اساس تسهیلاتی به واحدهای تولیدی ارائه می‌شود.

وی افزود: مبلغ ابلاغ‌شده جهت اجرا و راه‌اندازی طرح‌ها که به استان خوزستان اختصاص یافته 10 هزار و 375 میلیارد ریال است که در قالب سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی با درصد سود مناسب توزیع خواهد شد.

نظری با اشاره به اهداف طرح تامین مالی تصریح کرد: تامین تسهیلات مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالاتر از 60 درصد، تامین تسهیلات مورد نیاز جهت بازسازی و نوسازی خطوط تولید به منظور ارتقای کیفیت محصولات، افزایش ظرفیت تولید، کاهش شدت مصرف انرژی و آلایندگی و افزایش بهره‌وری از جمله اهداف اجرای این طرح است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: همچنین تامین سرمایه در گردش موردنیاز واحدهای تولیدی جهت تثبیت یا افزایش اشتغال و تولید از دیگر اهداف طرح تامین مالی است.

وی خاطرنشان کرد: همه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین‌یاب با درج اطلاعات خود ثبت‌نام نموده و پس از آن مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مستقر در این سازمان تحویل دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار