اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
شوشان: مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور دریادار سیاری و مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد که در این مراسم دریادار سیاری از اقدامات شرکت فولاد اکسین در بحران سیل تقدیر کرد.

مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور دریادار سیاری و مدیرعامل این شرکت برگزار شد که در این مراسم امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش طی سخنانی با تبریک روز کارگر از همکاری‌های شرکت فولاد اکسین با قرارگاه پشتیبانی و آشپزخانه و انبار مرکزی جهت کمک به خدمات رسانی ارتش به مناطق سیل‌زده تقدیر کرد. 

وی با تبریک روز کارگر به تبیین نقش قدرت ملی در جایگاه بین‌المللی کشور پرداخت و با بیان مولفه‌های تشکیل دهنده قدرت ملی، انسجام قدرت اقتصادی را یکی از مهمترین مولفه‌ها برشمرد و آن را نشات گرفته از تولید و کار دانست. 

سیاری گفت: هر سازنده و تولیدکننده وقتی انسجام پیدا کند قدرت تولید کشور بالا می‌رود که هرچه این تولید بومی وغیروابسته باشد ارزش بیشتری خواهد داشت و باعث رشد اقتصادی و قدرت ملی می‌شود و در این راستا نیروی کار و کارگران در خدمت تولید و قدرت ملی هستند.  

یارعلی زاده، نایب رئیس هیات مدیره شرکت ضمن خیر مقدم به مقامات عالی ارتش جمهوری اسلامی و کارگران شرکت با اشاره به خدمات به موقع، سریع و موثر شرکت در طول روزهای قبل و حین سیل به مناطق محروم و روستاهای اطراف از سرعت عمل مدیرعامل شرکت برای کمک به مردم درگیر سیل با تخصیص آذوقه انبارهای شرکت به هلال احمر تقدیر کرد. 

وی با اشاره به بزرگداشت روز جهانی کارگر، رویکردهای جدید شرکت و چشم‌انداز آینده آن را بر اساس حاکمیت برنامه‌ای در دوره مدیریت جدید بیان کرد و اهداف تعیین شده شرکت را تولید ورق‌های با ارزش افزوده بالا و کمک کردن به کشور برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه با خودکفایی در تولید محصولات راهبردی و توسعه صادرات جهت ورود ارز بیان کرد.

تخصیص چند دستگاه کمپرسی و بیل مکانیکی به روستاهای اهواز به مدت دو ماه، تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان آذوقه، اعزام ۱۰۰ نیروی امدادی به روستاها به مدت دو هفته، کمک به ارتش جهت راه‌اندازی آشپزخانه مرکزی و انبار پشتیبانی جهت فعالیت‌های امدادی و پخت ۱۰ هزار غذا در هر وعده، اهدای ۲۲ ورق فولادی به آب و برق جهت کنترل ورودی سیل در دریچه‌های کانال‌های سلمان و چمران و بحره برای نجات عین دو و شادگان و کمک در ساخت پل اضطراری برای شهرک صنعتی شماره دو اهواز با ارسال ورق‌های عریض از اقدامات این شرکت در دوران بحران سیل بوده است.

در پایان مراسم دریادار سیاری از مدیرعامل و برخی مدیران شرکت جهت همکاری در برپایی آشپزخانه و انبار مرکزی قرارگاه پشتیبانی ارتش و کارگران نمونه شرکت و ۱۰ تن از نیروهای بسیج کارگری شرکت به نمایندگی تعداد کثیری از کارکنان شرکت که به صورت داوطلبانه و امدادی به روستاهای درگیر سیل طی یک ماه گذشته خدمت کردند تقدیر کرد. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار