اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از شرکت هشت هزار دانش آموز سفیر سلامت در سومین دوره جشنواره سفیران سلامت و اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار به طرح ارتقای شاخص های بهداشتی دانش آموزان سیل زده استان خوزستان خبر داد.
محمود معزی امروز سه‌شنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره سفیران سلامت دانش آموزان خوزستان اظهار کرد: جشنواره سفیران سلامت برای سومین سال پیاپی در استان خوزستان برگزار می شود. در جشنواره امسال هشت هزار اثر دانش آموزی به دبیرخانه استانی ارسال شد.

وی در ادامه مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج رفتارهای خودمراقبتی در حوزه سلامت جسمی و روانی دانش آموزان دانست و خاطرنشان‌کرد: تغيير نگرش و رفتار دانش آموزان به كمك نیروی همسالان و همچنین ارتقای سطح آگاهی های فردی و سواد بهداشتی دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره استانی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: جشنواره امسال یک تفاوت با جشنواره های گذشته دارد. در پایان این جشنواره بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات آموزش همگانی مهارت‌های سلامت و تندرستی به دانش آموزان سیل زده اختصاص خواهد یافت.

معزی در ادامه با اشاره به موضوعات سومین جشنواره سفیران سلامت، توضیح داد: در این دوره از جشنواره دانش آموزان در قالب موضوعاتی از قبیل بهداشت مدارس، آلاینده های زیست محیطی، تغذیه و فعالیت های بدنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: هشت هزار دانش آموز خوزستانی آثار خود را در پنج قالب انشا، نقاشی، داستان، عکس و فیلم کوتاه به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال کردند. پس از داوری آثار ارسال شده، ۱۷ اثر به عنوان آثار منتخب استانی به مرحله کشوری ارسال شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: ارتقای سواد بهداشتی دانش آموزان و نیز تقویت مهارت های خودمراقبتی در برابر آسیب بیماری‌ها، مهمترین راهبرد مجموعه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش خوزستان در حوزه بهداشت دانش آموزی است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار