شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
شوشان: مسعود فلاحی در گفت‌و‌گو با تسنیم در اهواز اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد در جشنواره مالک اشتر، سپاه امام حسین (ع) اهواز به عنوان ناحیه برتر کشور معرفی شد.

وی افزود: این موفقیت در جشنواره مالک اشتر که هر ساله در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کل کشور انجام می شود به دست آمد و دلیل آن فعالیت های گسترده این ناحیه در زمینه فرهنگی، حلقه های صالحین و همچنین تلاش در جهت تحقق حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

فرمانده سپاه امام حسین (ع) اهواز بیان کرد: پس از این که با تلاش و مجاهدت بسیجیان و کارکنان ناحیه، این مجموعه به عنوان ناحیه برتر در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان انتخاب شد، برای حضور در جشنواره مالک اشتر سپاه معرفی شدیم که توانستیم لوح تقدیر این جشنواره را نیز کسب کنیم.

وی با بیان این که نخستین بار است که لوح تقدیر کشور را در سطح جشنواره مالک اشتر به این ناحیه تعلق می گیرد، تصریح کرد: این موفقیت مرهون تلاش فرماندهان حوزه ها، پایگاههای مقاومت بسیج، گردان های بیت المقدس و بسیجیان و کارکنان عزیز در سپاه امام حسین (ع) اهواز است.

فلاحی با تبریک این موفقیت به همه فرماندهان حوزه ها، پایگاه‌های مقاومت و گردان های بیت المقدس، ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: امیدواریم با مجاهدت بیشتر و پیروی افزون تر از منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم موفقیت های بیشتری را به دست آوریم.

وی همچنین از تمامی بسیجیان، سبزپوشان سپاه و مجموعه نمایندگی ولی فقیه تقدیر کرد.

سپاه امام حسین (ع) قدیمی ترین ناحیه بسیج در اهواز است که در دوران دفاع مقدس با نام سپاه اهواز در بین رزمندگان و مردم شناخته می شد.

این ناحیه در دوران دفاع مقدس در شهر اهواز و در زمینه اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل، نقش محوری داشت و هم اکنون نیز به دلیل فعالیت های گسترده در زمینه ماموریت های مختلف بسیج به ویژه فعالیت های فرهنگی و ایجاد حلقه های صالحین توانسته نقش موثر و بارزی داشته باشد.

هم اکنون کلان شهر اهواز پنج ناحیه مقاومت بسیج دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار