اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
شوشان : به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این جلسه که سنواتی رییس شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت، منصور کتانباف پس از استماع سخنان نمایندگان محله نهضت آباد با بیان اینکه محلات قدیمی هر کدام مشکلات خاص خود را دارند اظهار کرد: نهضت آباد یکی از قدیمی ترین و ریشه دارترین محلات شهر اهواز است اما یکی از دلایل مشکلات فعلی نهضت آباد نداشتن طرحی علمی و جامع است که مبنای بهسازی و نوسازی آن باشد. لذا برای این منظور باید طرح بهسازی و نوسازی نهضت آباد از سوی مهندسین مشاور شهرسازی انجام شود. 

 شهردار اهواز اجرای طرح TOD  (توسعه حمل و نقل محور) در نهضت آباد را یکی از فرصت های توسعه نهضت آباد قلمداد کرد و افزود: در این طرح که از جانب راه آهن جمهوری اسلامی و با پیگیری مدیرعامل اهوازی این شرکتآقای رسولی در حال انجام است، ایستگاه نهضت آباد یکی از ایستگاههای هدف انتخاب شده و طبق این طرح زمینهای اطراف تبدیل به مجتمع های تجاری، رفاهی و اقامتی  می شود که این امر به همراه قرارگرفتن نهضت آباد در مسیر ریل باس یکی از محرک های توسعه این محله است.

 شهردار اهواز در پاسخ به درخواست نمایندگان مردم نهضت آباد در خصوص لزوم احداث فضای فرهنگی قول داد: در صورتیکه در این محله زمین با کاربری فرهنگی و بدون معارض در محله موجود باشد شهرداری با هماهنگی شورای اسلامی شهر جهت احداث سرای محله اقدام لازم را انجام می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار