شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایام دفاع مقدس به یادماندنی‌ترین دوران برای ملت رشید ایران اسلامی است.

آیت‌الله محسن حیدری در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه «لاله‌های 16 پایگاه» حوزه چهار شهری حضرت امام سجاد (ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: یکی از ضروریات جامعه امروز ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: ایام دفاع مقدس به یادماندنی‌ترین دوران برای ملت رشید ایران اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه فرهنگ دفاع مقدس را بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد: باید این فرهنگ به نسل‌های جدید منتقل شود.

وی با تقدیر از عوامل برپایی نمایشگاه «لاله‌های 16 پایگاه» تصریح کرد: این کار‌ها در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به کسانی که آن دوران را ندیده‌اند، موثر است.

استاد حوزه علمیه اهواز دفاع مقدس را شجره طیبه توصیف کرد و افزود: این شجره طیبه از ولایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اندیشه امام نشات گرفته است.

وی بیان کرد: شهدای ما توانستند در دوران دفاع مقدس، سرزمین ایران را از دست دشمنان آزاد کنند که این کار در نوع خود بی‌نظیر است.

به گفته حیدری، در قرن‌های اخیر هرگاه جنگی علیه ایران صورت گرفت بخشی از آن جدا شد و تاکنون نیز به سرزمین ما ملحق نشده است.

امام جمعه موقت اهواز متذکر شد: در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس که هشت سال به طول انجامید بر خلاف جنگ‌های دیگر، حتی یک وجب از خاک ما جدا نشد.

وی در ادامه به دستاوردهای دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: یکی از این دستاورد‌ها امنیتی است که ما امروز داریم و دور هم جمع شدیم تا حماسه سازی‌های دفاع مقدس را گرامی بداریم.

، نخستین نمایشگاه «لاله‌های 16 پایگاه» حوزه چهار شهری حضرت امام سجاد(ع) اهواز راه‌اندازی در خیابان سلمان فارسی (نادری سابق) بین خیابان شهید ادهم و خیابان شهید قنادان‌زاده برپا شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار