اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از ابتدای شهریورماه سال 97 تاکنون مبلغ 141 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل به واحدهای تولیدی پرداخت شد.
امیرحسین نظری اظهار کرد: از ابتدای شهریورماه سال 97 تاکنون مبلغ 141 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از سوی بانک‌های عامل به واحدهای تولیدی پرداخت شد و همچنین تعداد زیادی پرونده تسهیلاتی نیز توسط بانک‌ها در دست بررسی است.

وی افزود: این تسهیلات با نرخ سود 18 درصد و بدون لحاظ چک برگشتی، بدهی معوق، صورت مالی حسابرسی شده و شاخص‌های مالی به واحدها پرداخت شده است .

نظری با بیان اینکه در طی این مدت تعداد 127 مورد طرح به مبلغ حدود 270 میلیارد تومان در کارگروه ستاد تسهیل مصوب شده است، گفت: از این تعداد به 34 مورد از این طرح‌های تصویبی تسهیلات پرداخت شده که امیدواریم تسهیلات مورد نیاز دیگر طرح‌ها نیز هر چه سریعتر پرداخت شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: وزارتخانه جهت رونق تولید واحدهای تولیدی مجوز توزیع حدود 1037 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تولید و اشتغال به این استان ابلاغ کرده است که واحدها می‌توانند جهت استفاده از منابع ذکرشده به سامانه بهین‌یاب مراجعه و ثبت‌نام کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار