شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
وزارت کشور بدنبال گزینه ی غیر بومی ست و لازم است نخبگان استان نسبت به ایجادتفاهم بهتر اقدام کنند. بهمنی همچنین گفت: گردهمایی مذکور مربوط به فعالین ستادها بوده و بخش عظیمی از فعالان کارگزاران و اصلاح طلبان استان در آن حضورنداشته اند.
شوشان: سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی استان خوزستان در مصاحبه با شوشان سخنان دکتر مقتدایی درجمع ستادهای دکتر روحانی در اهواز را رد کرد و این سخنان را غیر حرفه ای و متناقض خواند.

بهمنی گفت: بر اساس موازین حقوقی فعالیت تشکلها نتیجه ی این گردهمایی بایستی از طریق مصاحبه با رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی درخوزستان یا قائم مقام ستاد، جناب آقای عماد و یا از طریق کمیته ی اطلاع رسانی و یا بیانیه ی آنان صورت می گرفت.

وی افزود: انعکاس مسائل سیاسی ظرافت ،پختگی و اشراف لازم نیاز دارد و فردی که نسبت به انعکاس سخنان دکتر مقتدایی اقدام یا اطلاع رسانی کزده هیچگونه مسووءلیت رسمی نداشته و با کمیته ی اطلاع رسانی ستاد هماهنگی نکرده بود.

سلطانعلی بهمنی که در این نشست حضور داشت در نقد سخنان مقتدایی همچنین گفت: پراکندگی نخبگان استان در سطح کشور برای خدمت به مردم باعث افتخارخوزستان است و این شرایط براساس نیاز سازمانی ،مهره چینی وحتی تعامل زندگی خصوصی افراد با جامعه قابل تعریف بوده و منطقی به نظر میرسد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: وزارت کشور بدنبال گزینه ی غیر بومی ست و لازم است نخبگان استان نسبت به ایجادتفاهم بهتر اقدام کنند. بهمنی همچنین گفت: گردهمایی مذکور مربوط به فعالین ستادها بوده و بخش عظیمی از فعالان کارگزاران و اصلاح طلبان استان در آن حضورنداشته اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار