اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور، نمایندگان خوزستان رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.
در هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور، نفت آبادان و استقلال خوزستان به ترتیب پذیرای تیم های استقلال تهران و سایپا هستند و فولاد و نفت مسجدسلیمان در دیدارهایی خارج از خانه به ترتیب به مصاف تیم های ذوب آهن و پیکان قرار می گیرند.

نفت آبادان - استقلال تهران

آبادانی‌ ها که در چهار هفته اخیر چهره‌ ای متفاوت از خود در لیگ برتر را به نمایش گذاشتند و به چهار برد متوالی رسیدند و خود را از رده سیزدهم به جایگاه نهم جدول رسانده‌اند در بازی فردا برابر شاگردان فرهاد مجیدی به دنبال پنجمین برد متوالی خود در فصل جاری لیگ هستند.

در آن سوی میدان نیز استقلالی قرار دارد که هفته گذشته با شکست آبی‌های خوزستان دوباره به کورس قهرمانی برگشته اند و می خواهند با برد برابر نفت و لغزش دیگر حریفان مدعی همچنان به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشند.

البته مجیدی و شاگردانش می دانند که کار سختی در ورزشگاه آبادان که جز رنگ زرد، رنگ دیگری در آن جای ندارند، خواهند داشت. 

نفت از ساعت ۲۱:۳۰ فردا میزبان استقلال تهران است.

ذوب آهن - فولاد

فولاد اگر چه تا این جای کار نوسانات بسیاری داشته است اما  بسیار امیدوار است با ماندن در همین رده فعلی یعنی جایگاه ششمی به کار خود در فصل هجدهم پایان دهد تا در لیگ نوزدهم با برنامه و تدابیر بهتر برای کسب سهمیه آسیایی و حتی عنوان قهرمانی پا به مسابقات بگذارد.

فولاد که در رده ششم قرار دارد این هفته در تقابلی شش امتیازی رو در روی ذوب آهنی قرار می گیرد که با یک امتیاز کمتر در رده هفتم قرار دارد. دیداری که باتوجه به آمادگی بسیار خوب ذوب آهن با منصوریان می تواند ۹۰ دقیقه سخت را برای تیم قطبی رقم بزند، البته فولادی ها نیز تیمی هستند که تا دقایق پایانی دست از تلاش بر نمی دارند و با توجه به انگیزه دو تیم ، هواداران فردا بازی هجومی را شاهد خواهند بود.

فولاد از ساعت ۲۱:۳۰ فردا میهمان ذوب آهن هستند.

استقلال خوزستان - سایپا

استقلالی ها کارشان در لیگ پس از شکست برابر استقلال تهران تمام و مهر سقوط بر پرونده این تیم زده شد اما اگرچه نتایج دو هفته پایانی دردی از این تیم دوا نمی ‌کند ولی آبی ها برای این که نشان دهند که سقوط حق آن ها نبود به دنبال نمایش بازی‌ها زیبا و تماشاگرپسند هستند.

حریف این هفته استقلال نیز سایپایی است که این روزها بدون علی دایی به دنبال اثبات خود و صعود در جدول است.

شاگردان علوی از ساعت ۲۱:۳۰ فردا در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف سایپا می‌روند.

پیکان - نفت مسجدسلیمان

نفتی ها که هفته گذشته در تقابلی شش امتیازی با سپیدرود در وقت های تلف شده به تساوی رسیدند و از شکست گریختند، این هفته باید به مصاف پیکان بروند. 

نفت خوب می داند که برای این که همچنان امیدهایش برای بقا در لیگ برتر زنده بماند باید فردا پیکان را شکست دهد تا کار بقایش به هفته پایانی و اما و اگر کشیده نشود.

فردا مطمئنا یک چشم هواداران نفت به بازی تیم شان با پیکان است و چشم دیگرشان به دیدار سپیدرود و نساجی است. شاید این دو بازی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و نهم باشند‌ بازی هایی که برای تیم های نفت و سپیدورد حکم مرگ و زندگی دارد.

نفت از ساعت ۲۱:۳۰ فردا میهمان تیم پیکان است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار