شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
در آيين تكريم و معارفه رئيس پژوهش مناطق نفتخيز جنوب تاكيد شد؛
آيين تكريم و معارفه رئيس پيشين و جديد پژوهش و فن آوري شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب امروز شنبه، 21 ارديبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي، مهندس احمد محمدي ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات كاركنان در ماه مبارك رمضان و تاكيد بر اينكه پژوهش، دروازه ورود به دانش جهاني است، گفت: نقش پژوهش در صنعت نفت يك نقش كليدي و منحصر به فرد است، چراكه خلق دانش و فن آوري در راستاي تحقق اهداف توليدي و حتي ارائه ي اين دانش به سازمانها و بخش هاي ديگر كشور محقق نمي گردد جز با داشتن يك واحد پژوهشي روزآمد  و منسجم كه خوشبختانه در ساليان اخير رشد قابل ملاحظه اي را از لحاظ تدوين فرايندهاي پژوهشي،  حمايت و كار روي  طرح ها و ايده هاي علمي و دستيابي به دانش و فن آوري جديد تجربه كرديم.

وي افزود: صنعت نفت يكي از معدود صنايعي است كه تقريبا همه علوم را در بر مي گيرد و اين  تنوع، گستردگي، فراواني نيروي انساني و پتانسيل بي انتهاي موجود در صنعت نفت، نياز به داشتن يك حوزه ي پژوهشي سرآمد را دوچندان مي كند.

مهندس محمدي با بيان اينكه حركت به سوي دستيابي به دانش و فن آوري روزآمد جهان با استفاده از دو منبع يعني منابع انساني درون سازمان و منابعي نظير شركتهاي دانش بنيان و مجامع دانشگاهي ميسر مي گردد، اذعان داشت: نتيجه نهايي اين رويكرد، دستيابي به هر آن چيزي است كه در كشورهاي پيشرفته و صاحب فن آوري مورد استفاده قرار مي گيرد و به همه اطمينان مي دهم كه با همكاري و نهادينه سازي تفكر پژوهش محور، فاصله ما تا اين دستاورد تنها چندگام كوتاه خواهد بود.

مدير عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در پايان ضمن تقدير و تشكر از زحمات مهندس باقر پورقاسم به پاس هشت سال فعاليت مستمر و تاثيرگذار در حوزه ي پژوهش، حكم سرپرستي اداره پژوهش و فن آوري  مناطق نفتخيز جنوب را به دكتر شاهين كُرد تسليم كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار